آمریکایی‌ها مطمئن باشند که دیگر در منطقه جایی ندارند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ ۵ شنبه ۱۸ آبان ۹۱،

به گزارش تفسیری خبرنگار سیاسیممتازنیوز، همایش «شیوه‌های تخاصمی امپریالیست‌ها در زمینه انرژی به زیان کارگران و مردم» که به همت خانه کارگر که در هتل پارسیان آزادی برگزار شد بعد از ظهر امروز با ارائه گزارش تفسیری کمیته‌ها به کار خود پایان داد.

دبیر کل خانه کارگر علیرضا محجوب در اختتامیه همایش عنوان نمود: هدف من از کنار هم جمع شدن این بود که از موضع مشترک سخن بگوییم.

وی با بیان اینکه تحریم واقعه‌ای نامیمون بوده و از آن قبیح‌تر اتحاد کشورها برای این تحریم‌هاست، گفت: مداخلات امپریالیست‌ها در افغانستان و عراق دیری نمی‌پاید و آن روز نزدیک است.

محجوب خطاب به مهمان اتحادیه کارگری جهانی گفت: تشکر می‌کنم که به یاری ما آمدید و حضور شما به معنای حمایت از آنهایی است که تحریم شدند و مخالفت با آنهایی است که تحریم نماینده می باشند.

دبیر کل خانه کارگر تاکید نمود: آمریکایی‌ها بدانند که تاریخ به عقب بر نمی‌گردد و آنها دیگر جایی در منطقه ندارند و اگر ما ایرادی به یکدیگر داریم آمریکایی‌ها نباید از این مسئله خوشحال شوند چون این اختلاف و انتقادها در راه مقابله با زورگویی قدرت‌های بزرگ است.

محجوب تصریح نمود: واقعیات را نباید فراموش کنیم لذا نظام و حکومت اسلامی برای آن برپا شد که در برابر قدرت‌های بزرگی که درصدد ظلم به ملت‌ها می باشند بایستد.

دبیر کل خانه کارگر افزود: غرض از این جلسه و نشست نشان دادن آن روی سکه قدرت‌های امپریالیستی مسلط بر ذخایر و انرژی است.

وی تصرف و دست اندازی به منابع خاورمیانه را مهمترین مسئله‌ای عنوان نمود که دولت‌ها باید به این سمت حرکت نمایند.

محجوب با اشاره به تحرکات آمریکا بیان داشت: این تحرکات تداعی استعمار غرب ۱۷ و ۱۸ و ۱۹ است از این لحاظ که به دنبال سرزمین می باشند و به منطقه لشکر کشی می‌کنند.

دبیر کل خانه کارگر این همایش را یکی از بزرگترین جلسات دانست که بر روی مهمترین موضوع تمرکز نمود و خاطر نشان نمود: ما معتقدیم که قلب و مغز امپریالیسم انرژی طبیعی است و اگر انرژی را از امپریالیسم بگیریم آن را از پای انداخته‌ایم.

در ادامه ربیعی عضو شورای مرکزی خانه کارگر بیان داشت: جهان در ظاهر شکیل شده است و با الفاظ زیبا نظیر جهانی شدن، دموکراتیک پیش می‌رود اما آنچه تغییر نکرده رنج کارگران در جهان است و زیر پوست این جهان شکیل نابابرابری‌ها نمود و ظهور پیدا می‌کند.

وی اذعان داشت: رسانه‌ها و نفت از قبل در سلطه استکبار بوده است.

وی با تاکید بر این جلسات بیان داشت: ما همدیگر را می‌بینیم و گرد هم جمع می‌شویم ما جمع شدیم که بگوییم هستیم و حرف می‌زنیم پس هستیم.

ربیعی خاطرنشان نمود: مبارزه و تلاش برای زندگی بهتر برای انسان‌هایی که می‌خواهند زندگی‌شان تغییر کند و روبه بهبودی برود باید رخ دهد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.