آمریکا از حل مشکلات داخلی خود عاجز است/ملت ایران همواره استوار ایستاده‌اند

۲۷م آذر ،

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس گفت: آمریکا در حال فروپاشی است و متوجه شده که اقداماتی که بر ضد ایران انجام می‌دهد کاملا بی‌اثر و بی‌اهمیت است و هیچ کاری از پیش نمی‌برد.

فتح الله حسینی نماینده مردم قصر شیرین،‌سرپل‌زهاب و گیلانغرب در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به دوگانگی در گفتار و اختلاف میان پارلمان آمریکا گفت: آمریکا و غرب دست خود را در مورد بی صداقتی رو کرده و هیچ وقت در طی سه دهه پیروزی جمهوری اسلامی با ایران رویکرد ثابتی نداشته‌اند،البته در این مسیر کشورهایی هم می باشند که آمریکا را همراهی می کنند و تابع غرب می باشند.

وی افزود: آمریکا در حال خودکشی است، بر این مسئله هم واقف است که اقداماتی که بر ضد ایران انجام می دهد تاثیری ندارد و ایران هم نسبت به این مسائل اهمیتی نمی دهد.

حسینی تصریح کرد: به دلیل اختلافاتی که میان پارلمان و دولتمردان آمریکا وجود دارد هیچگاه جبهه مشخصی در قبال ایران نداشته‌اند،‌ یعنی بعضی اوقات تحریم می کنند و بعضی مواقع پیشنهاد مذاکره می دهند، قادر به حل اختلافات داخلی خود نیستند و می‌خواهند با کشورهای دیگر رابطه برقرار کنند.

عضو کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس گفت: البته در این گونه اقدامات کشورهایی مثل کانادا می باشند که اختیاری از خود ندارند و هر از گاهی برای اثبات حضور به آمریکا یک سری اقدامات کلیشه‌ای و بی معنی را انجام می دهند، حتی خود آمریکا هم در بعضی موارد در پی جلب رضایت رژیم صهیونیستی است و این نشان دهنده حلقه وابستگی و بی اختیاری در بین کفار است.

حسینی در پایان خاطر نشان کرد: از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون آمریکا و غرب همواره در تلاش برای سرنگونی و فروپاشی این نظام مقدس بوده‌اند اما با هوشیاری و همت مردم از رسیدن به نتیجه باز مانده و بر این مسئله واقف شده‌اند که نمی‌توانند در مقابل ملت ایران ایستادگی کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.