بزرگترین نگرانی غرب، برگزاری انتخاباتی باشکوه است

۱۴ام بهمن ،

یک کارشناس مسائل آمریکا و اروپا گفت: دولت آمریکا ماهیت شوم و برنامه‌های خصمانه خود را در جهت ایجاد تفرقه و آشوب میان ملت ایران عملی ساخته است که این امر بیانگر شدت ناراحتی این دولت برای برگزاری یک انتخابات باشکوه است.

جواد منصوری در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه آمریکا به عنوان یک دولت استعمارگر همواره با استفاده از شیوه‌های مختلف در راستای سلطه بر منطقه تلاش می‌کند، اظهار داشت: این دولت طی ۶۰ سال قبل با پرداخت هزینه‌های گزاف سعی بر سلطه‌گری در جهان داشته است. 

وی با تاکید بر اینکه آمریکا با تصوری اشتباه از جمهوری اسلامی ایران در تلاش برای ایجاد تفرقه میان ملت ایران است، تصریح کرد: آمریکا وحدت میان مردم ایران و نیز درجه دینی و سیاسی انقلاب کشورمان را به درستی نمی‌شناسد چراکه این مسئله عاملی برای خنثی‌سازی اهداف خصمانه و مقاصد شوم دشمن است. 

منصوری با بیان اینکه طی سال‌های قبل پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، آمریکا همواره سعی دارد بر پایه‌های استوار کشورمان ضربه زدن وارد سازد، ادامه داد: این دولت مستکبر بر این باور است که تنها با توسل بر روش‌های شوم خود می‌تواند به رویه استعماری خود ادامه دهد. 

وی با اشاره به اظهارات اخیر وزیر خارجه آمریکا مبنی بر آشوب و تظاهرات در انتخابات آتی ریاست جمهوری ایران، افزود: اینگونه اظهارت باید به صراحت در رسانه‌های داخلی انعکاس یابد تا ملت ایران پی به اهداف شوم غرب برده و در دام فتنه‌گران گرفتار نشوند. 

منصوری با تاکید بر اینکه آمریکا با اینگونه اظهارات، جهالت خود را به نمایش گذاشته است، تصریح کرد: دولت آمریکا ماهیت شوم و برنامه‌های خصمانه خود را در جهت ایجاد تفرقه و آشوب میان ملت ایران عملی ساخته است که این امر بیانگر شدت ناراحتی این دولت برای برگزاری یک انتخابات باشکوه است. 

وی با بیان اینکه غرب هم چنان درک درستی از فتنه ۸۸ نداشته و نمی‌خواهد داشته باشد، افزود: اینگونه اظهارات از سوی مقامات آمریکایی نتیجه‌ای جز یک شکست مفتضحانه برای این دولت نخواهد داشت چراکه ملت غیور ایران با حضور پرشور خود در انتخابات آتی مهر باطلی بر این اظهارات پوچ خواهند زد.

این کارشناس مسائل آمریکا و اروپا در پایان نقش دستگاه‌ها و مسئولان را در برخورد با اینگونه اظهارات بسیار بزرگ دانست و یادآور شد: چنانچه مسئولان با هوشیاری و هماهنگی میان دستگاه‌های ذی‌ربط به برخورد با اینگونه اظهارات بپردازند، غرب بدون شک نخواهد توانست گامی به جلو پیش برد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.