آمادگی برای برگزاری مرحله دوم انتخابات

جام جم آنلاین: وزیر کشور با اعلام آمادگی کامل همه دست اندرکاران برای برگزاری دور دوم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: همه امکانات و تجهیزات مورد نیاز تأمین شده و هماهنگی‌های لازم با ۱۸ استان صورت گرفته است.

مصطفی محمد نجار درگفتگو با واحد مرکزی خبر؛ افزود: ستاد انتخابات، ستادهای استانی، هیئت‌های اجرایی و شعب، همه آمادگی‌ها و شرایط لازم را برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این مرحله از انتخابات کسب و فراهم کرده اند.

وی گفت: با آغاز تبلیغات نامزدهای انتخاباتی که تا ساعت ۸ صبح پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت ادامه خواهد داشت، شور و نشاط انتخاباتی در ۳۳ حوزه انتخابیه مرحله دوم در ۱۸ استان کشور حاکم شده است.

وزیرکشور تصریح کرد: تاکنون گزارشی که حاکی از تخلف اثرگذاری باشد دریافت نکرده‌ایم و امیدواریم نامزدها و طرفدارانشان در چند روز باقیمانده، کار تبلیغات را مطابق قانون ادامه دهند تا در پایان مهلت تبلیغات، فضا برای انتخاب آگاهانه و هوشمندانه مردم مهیا شود.

محمدنجار درباره کسانی که نتوانسته‌اند در مرحله نخست انتخابات شرکت کنند گفت: این افراد می توانند در مرحله دوم در هر یک از ۳۳ حوزه انتخابیه که رأی گیری در آن انجام می شود، شرکت کنند و رأی خود را به صندوق بیندازند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.