آمریکا با ادعای “حقوق بشر” ناقض حقوق همه کشورهاست

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

جلیلیان در واکنش به تصویب قطعنامه نقض حقوق بشر ایران در سازمان ملل:

نماینده کرمانشاه، اسلام‌آبادغرب با بیان اینکه ، غرب و در راس آن آمریکا مدعی حقوق بشر و منع گسترش سلاح کشتار جمعی‌ هستند، گفت: این کشورها اولین سازنده سلاح هسته‌ای‌ و همچنین صادرکننده‌ این سلاح هستند.

“علی جلیلیان” در گفتگو با خبرنگار پارلمانی ممتاز نیوز، با اشاره به  تصویب قطعنامه نقض حقوق بشر در ایران، توسط مجمع عمومی سازمان ملل متحد، گفت: نقش دو گانه غرب درباره حقوق بشر بر کسی پوشیده نیست و همواره این نقش را در جامعه بین‌المللی ایفا می‌کند.
 
وی تاکید کرد: غرب و در راس آن آمریکا که مدعی حقوق بشر و منع گسترش سلاح کشتار جمعی هستند، خودشان اولین سازنده سلاح هسته‌ای‌ و همچنین صادرکننده‌ این سلاح نیز می‌باشند.
 
جلیلیان با اشاره به جنگ جهانی دوم افزود: در زمینه حقوق بشر آمریکا و غرب جز اولین ناقضان این حقوق در طول این جنگ بودند و همچنان این مسیر را دنبال می‌کنند و تاریخ گواه براین مدعا است.
 
این نماینده مجلس با اشاره به اشغال عراق و افغانستان ازسوی آمریکا تاکید کرد: بمباران و کشتار افراد غیرنظامی در این کشورها نشان از نقض این حقوق دارد و با دخالت در امور دیگران، تحریم‌های ظالمانه علیه ملت ما از جمله، تحریم‌های غذایی و دارویی که در هیچ جای حقوق بشر سازمان ملل متحد وجود ندارد ،شاهدیم که دست به تحریم‌های ظالمانه می‌زنند.
 
عضو کمیسیون قضایی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: کشور ما بر اساس قانون اساسی ، شرع مقدس اسلام و با متکی بر قوانین داخلی خود  کارهایش را سازماندهی می‌کند و این در حالی است که  عمده اختلاف آمریکا و غرب این است که ما باید به قوانین آنها متکی باشیم.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.