آمریکا سه ناو جنگی را در آب‌های اطراف غزه مستقر کرد

۳۰ آبان ،

همزمان با افزایش تنش‌ها در غزه، آمریکا سه ناو جنگی را در غرب آسیا مستقر کرده و به حالت آماده باش درآورده است تا در صورت نیاز، آن‌ها را برای خروج شهروندان آمریکایی که در غزه می باشند مورد استفاده قرار دهد.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری پی‌ تی آی، مقام‌های وزارت دفاع آمریکا که خواستند نامشان فاش نشود اعلام کردند که این سه ناو جنگی آمریکا تنها برای هدف خارج کردن شهروندان آمریکایی در منطقه به سبب افزایش تنش‌های موجود مورد استفاده قرار می‌گیرند و هیچ نقش نظامی برای آن‌ها تعریف نشده است.

یکی از این مقام‌ها اعلام کرد: ما تلاش می‌کنیم تا با استفاده از این کشتی‌های جنگی شهروندان آمریکایی را از مناطق درگیر در غزه خارج کنیم. این ناوهای جنگی برای این منظور به خوبی مجهز و آماده شده‌اند.

این در حالی است که استفاده از این سه کشتی نظامی آمریکایی در حالی مطرح شده که باراک اوباما، رئیس جمهوری آمریکا برای سومین بار در کمتر از یک هفته است که با محمد مرسی، همتای مصری خود و بنیامین نتانیاهو، اول وزیر رژیم صهیونیستی در خصوص کاهش تنش‌های موجود در منطقه به گفت‌وگو پرداخته است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.