آمریکا و گروه ۷ دوباره تحریم‌های جدیدی علیه روسیه اعمال کردند

رئیس جمهوری آمریکا و رهبران گروه ۷ روز یکشنبه به طور مجازی با ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهوری اوکراین دیدار و درباره اقدامات بیشتر آمریکا و متحدانش علیه روسیه گفتگو کردند.

آمریکا و گروه ۷ دوباره تحریم‌های جدیدی علیه روسیه اعمال کردند

به گزارش ممتاز نیوز، بر اساس گزارش ها، تحریم‌های جدید اعلام شده در روز یکشنبه شامل تحریم رسانه‌های تحت کنترل کرملین و محرومیت آنها از دستیابی به تبلیغات و فناوری تولید آمریکا و همچنین محرومیت روسیه از خدمات ارائه شده توسط آمریکا مانند مدیریت یا مشاوره شرکتی و حسابداری و کنترل‌های جدید صادراتی علیه بخش صنعتی روسیه است.

تحریم های روز یکشنبه همچنین شامل وضع محدودیت های روادید علیه ۲ هزار و ۶۰۰ مقام روسیه و بلاروس می شود.

آمریکا و گروه ۷ در ادامه اقدامات خود علیه روسیه، برای اولین بار مدیران گازپروم بانک را که بیشتر اروپا بوسیله آن از روسیه گاز خریداری می کند، تحریم کردند.

در میان تحریم های جدید آمریکا و کشورهای گروه ۷ علیه روسیه ۸ مدیر بانک سبربانک که یک سوم از کل دارایی های بانکی روسیه را در اختیار دارد و بانک صنعتی روسیه و ۱۰ موسسه وابسته به آن، قرار دارند.

به گفته یک مقام ارشد آمریکایی، تحریم های آمریکا و گروه ۷ شامل تحریم‌ها علیه سه شبکه تلویزیونی بزرگ روسیه می شود.

این مقام ارشد آمریکایی روز یکشنبه به وقت محلی به خبرنگاران گفت: این یک شکست برای ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه است و ما به حمایت های خود از مبارزه شجاعانه مردم اوکراین در مقابل روسیه ادامه می دهیم و به خواسته های زلنسکی توجه خواهیم کرد.

در همین حال، “کریستینا کوین” کاردار سفارت آمریکا در اوکراین و گروهی از دیپلمات های آمریکایی روز یکشنبه برای اولین بار از زمان آغاز جنگ در این کشور به سفارت آمریکا در کی یف بازگشتند.

همچنین جیل بایدن همسر جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا در سفری از پیش اعلام نشده امروز به اوکراین سفر کرد.

جنگ در اوکراین وارد سومین ماه شده است و واکنش‌ها به تهاجم روسیه همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.