آموزش بانکداری الکترونیک توسط مرکز فابا

۱۲م آذر ،

بینا- مرکز فابا در راستای اهداف آموزشی و فرهنگ‌سازی خود و به منظور ارتقای دانش فنی و مهارتی پرسنل شبکه بانکی کشور در زمینه بانکداری الکترونیک، از اول دی‌ماه دوره‌های تازه آموزشی خود را برگزار می‌کند.
به گزارش بینا، این دوره‌ها شامل دو دوره آموزشی‌»امنیت در بانکداری الکترونیک» و«Core Banking System» می‌باشد که با حضور اساتید مجرب داخلی برگزار می‌گردد. مخاطبان این دوره‌ها،  مدیران، معاونین و کارشناسان ارشد بخش‌های فناوری اطلاعات، بازرسی و حراست بانک‌ها و کارشناسان مستقل علاقمند به این حوزه است.
شایان ذکر است، مرکز فابا که از سال ۸۶ به عنوان یکی از کارگروه‌های «شورای راهبری بانکداری الکترونیک» فعالیت خود را آغاز کرده، مسئولیت آموزش‌های بانکداری الکترونیک را برعهده دارد و دوره‌های آموزشی خود را در ۱۵ سرفصل آموزش مهارتی در حوزه‌های مختلف بانکداری الکترونیک، به تناوب و متناسب با نیازهای روز  شبکه بانکی برگزار می‌کند.
مهلت ثبت‌نام در دوره‌های فوق تا ۳۰ آذرماه سال جاری و زمان برگزاری آنها از هفته اول دی‌ماه خواهد بود. علاقمندان می‌توانند جهت دریافت اطلاعات تکمیلی و ثبت نام به بخش آموزشی پایگاه www.EBG.ir مراجعه نمایند.
لازم به ذکر است برای ثبت نام پرسنل بانکی و ثبت نام‌های گروهی در این دوره‌ها، تخفیفاتی در نظر گرفته شده است.
برای ثبت نام به آدرس : http://www.ebg.ir/default.aspx?tabid=117 مراجعه شود.

RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.