آموزش مذهبی به کودکان هولناک‌ترین نقض حقوق بشر است! + عکس

۱۶م اسفند ،

در راستای عدم رضایت غرب از اجرای احکام اسلامی؛

مجری شبکه صدای آمریکا با انتشار یافتن مطلبی مدعی شد که آموزش مذهبی به کودکان نیز نقض هولناک حقوق بشر است.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران؛ مجری شبکه صدای آمریکا در مطلبی در صفحه فیس‌بوک خود مدعی شد که آموزش مذهبی به کودکان نیز نقض هولناک حقوق بشر است!!

بعد از آنکه در گزارش‌های حقوق بشری، ایران به خاطر اجرای احکام اسلامی (مجازات اعدام برای لواط، زنا و…) و به رسمیت شناخته نشدن حقوق همجنس‌بازان ناقض حقوق بشر محسوب شد!، در آخرین موضع‌گیری بعضی رسانه‌ها اقدام تازهی را آغار کرده‌اند و آن محکوم کردن آموزش مذهبی به کودکان است.

این به‌اصطلاح مجری در حالی بدون هیچ استدلال حقوقی این ادعا را مطرح کرد که کشورهای غربی آموزش مبتنی بر مبانی خود را بدون هیچ محدودیتی پیگیری می‌کنند.

voa-nadery

این قبیل اظهارات نشان‌دهنده نوع نگاه فرهنگ حقوق بشری غربی به احکام اسلام است.

لازم به ذکر است در حال حاضر قریب به اتفاق احکام اسلامی از نگاه حقوق بشر غربی محکوم است. ایراد به احکام ارث، شهادت و قضاوت زن به بهانه عدم تساوی زن و مرد، و ایراد به اجرای مجازات لواط و زنا به بهانه به رسمیت شناخته نشدن همجنس‌بازان و اخیراً محکوم کردن آموزش مذهبی نشان‌دهنده مخالفت با اصل احکام اسلامی است و نه جزئیات و فروعات آن.

 محکوم کردن ایران به نقض حقوق بشر و عدم رضایت کشورهای غربی از ایران به خاطر اجرای احکام اسلامی واقعیتی است که قرآن می‌فرماید: «وَ لَنْ تَرْضی عَنْکَ الْیَهُودُ وَ لاَ النَّصاری حَتَّی تَتَّبِعَ مِلَّتَهُمْ»

chil right2chil right1

285168

منبع: موسسه راهبردی دیده‌بان

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.