فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت کشتار مسلمانان میانمار را محکوم کرد

اعضای فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت درباره کشتار مسلمانان میانمار ضمن انتشار بیانه‌ای این اقدامات را محکوم کردند٬ که به شرح ذیل است:

در استمرار سیاست اسلام ستیزی غرب، جامعه بین الملل بار دیگر شاهد یک جنایت هولناک کشتار دسته جمعی مسلمانان در کشور میانمار است.

علیرغم همه ادعاهای حقوق بشری جهان معاصر که توسط برخی از کشورهای غربی با بوق و کرنا مطرح می شود هم اکنون در منطقه مسلمان نشین کشور میانمار، یکی از خشونت بارترین فرازهای تاریخ معاصر در حال وقوع بوده و با کمال تأسف هیچگونه صدایی از جانب مدعیان دروغین حقوق بشری به گوش نمی رسد.

بی تردید این حرکت جنایت کارانه که مبتنی بر حفظ منافع اقتصادی برخی کشورهای غربی از جمله ایالات متحده آمریکاست از جانب هر انسان آزادیخواهی محکوم است.

اعضای فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت ضمن محکوم کردن جنایت هولناک کشتار دسته جمعی مسلمانان میانمار از سازمان های بین المللی به‌ویژه سازمان همکاری های اسلامی و نهادهای حقوق بشری درخواست دارند در اسرع وقت ضمن بررسی ابعاد مختلف این جنایت هولناک نسبت به پیگیری محاکمه و مجازات عاملان این فاجعه ضد انسانی در مراجع قانونی اقدام کنند./
/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.