آنجلینا جولی در نشست «گروه ۸» به معضل تجاوز جنسی به زنان پرداخت + تصویر

۲۳فروردین۱۳،

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : آنجلینا جولی، هنرپیشه نامدار هالیوود و فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور پناهندگان، در نشست «گروه ۸» به معضل تجاوز جنسی به زنان در مناقشات و درگیری ها پرداخت. وی پس از دیدار با ویلیام هیگ، وزیر امور خارجه بریتانیا که میزبانی «گروه ۸» را برعهده ..

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آنجلینا جولی ، هنرپیشه نامدار هالیوود و فرستاده ویژه سازمان ملل متحد در امور پناهندگان، در نشست «گروه ۸» به معضل تجاوز جنسی به زنان در مناقشات و درگیری ها پرداخت.

وی پس از دیدار با ویلیام هیگ ، وزیر امور خارجه بریتانیا که میزبانی «گروه ۸» را برعهده دارد گفت: «از قربانیان تجاوز جنسی از بوسنی گرفته تا جمهوری دموکراتیک کنگو شنیده ام که می گویند دنیا هیچ اهمیتی به آن ها نمی دهد. و چه کسی بخاطر این حرف می تواند آن ها را سرزنش کند؟ آنان بمدت طولانی قربانیان فراموش شدۀ جنگ بوده اند. در حالی که مسئول هیچ گونه آزاری نبوده اند اما خود متحمل بد ترین رنج ها شده اند.امروز، باورم بر این است که صداهای آنان شنیده شد.»

وزرای خارجه هشت کشور صنعتی و قرتمند جهان در نشست «گروه ۸» توافق کردند تا «برای پایان بخشیدن به خشونت های جنسی علیه زنان در درگیری ها» با همدیگر همکاری کنند.

از تجاوز جنسی به زنان در درگیری ها و مناقشه ها اغلب به عنوان حربه ای جنگی استفاده می گردد.

هیگ و جولی از ماه مه سال قبل میلادی کمپینی را برای مبارزه علیه خشونت های جنسی علیه زنان در درگیری ها و مناطق جنگی آغاز کرده اند.


– برگزیده
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.