آنونس فیلم کارگردان برنده اسکار با بازی همایون ارشادی

به گزارش خبرآنلاین، آنونس جدید این فیلم روز پنجشنبه منتشر شد. 

«۳۰ دقیقه بامداد» درباره یک گروه از نیروهای عملیات ویژه است که ماموریت دارند اسامه بن لادن رهبر گروه تروریستی القاعده را به دام بیندازند یا بکشند.
 

کاترین بیگلو که سال ۲۰۱۰ برای درام جنگی «قفسه درد» برنده اسکار بهترین کارگردانی شد، این فیلم را بر مبنای فیلمنامه‌ای از مارک بول که او هم برای «قفسه درد» اسکار بهترین فیلمنامه غیراقتباسی را برد، کارگردانی کرده است.

همایون ارشادی بازیگر ایرانی در «۳۰ دقیقه بامداد» بازی می‌کند، هرچند در وبسایت آی‌ام‌دی‌بی نام او در میان بازیگران این فیلم نیست.
 

ارشادی تجربه حضور در پروژه‌های سینمایی در سطح بین‌المللی را دارد. او که در اصفهان به دنیا آمده، سال ۲۰۰۷ در فیلم «بادبادک‌باز» به کارگردانی مارک فورستر و سال ۲۰۰۹ در درام تاریخی «آگورا» به کارگردانی الخاندرو آمنابار بازی کرد. ارشادی بازیگر فیلم‌هایی چون «طعم گیلاس» و «درخت گلابی» است.

جو اجرتن، جسیکا چاستین، ادگار رامیرز، مارک استرانگ، کایل چندلر، نش اجرتن، جنیفر ایلی، هارولد پرینو و فرانک گریلو بازیگران اصلی «۳۰ دقیقه بامداد» هستند.
 

خبر تولید این فیلم اولین بار دسامبر ۲۰۱۰ اعلام شد. آن زمان بیگلو و بول فیلمنامه را هم کامل کرده بودند.

مه ۲۰۱۱ کمی پیش از آغاز فیلمبرداری، بن لادن در خانه‌ای انبارمانند در پاکستان با شلیک گلوله نیروهای آمریکایی به قتل رسید. بیگلو و بول به ناچار کار را متوقف و فیلمنامه را با جهت‌گیری‌های جدید بازنویسی کردند.
 

«۳۰ دقیقه بامداد» ۱۹ دسامبر (۲۹ آذر) روی پرده سینماها می‌رود. سازندگان فیلم برای پرهیز از اتهامات سیاسی اکران آن را به بعد از انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا در ماه نوامبر موکول کردند.
 

عنوان اصلی فیلم جدید بیگلو «Zero Dark Thirty» است. این عبارت به لحاظ نظامی به معنای «۳۰ دقیقه بامداد» است، اما در کل به ساعتی نامشخص در اوایل صبح زمانی که هوا هنوز تاریک است، اشاره دارد.
  

۵۸۵۸

دانلود آنونس فیلم «30 دقیقه بامداد» با بازی همایون ارشادی   دانلود آنونس فیلم «۳۰ دقیقه بامداد» با بازی همایون ارشادی


خبرآنلاین
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.