زمین، ۱۰۰۰ سال پس از خروج انسان‌ها / آنونس فیلم تازه ویل اسمیت

۲۷م آذر ،

به گزارش خبرآنلاین، «پس از زمین» تولید استودیو کلمبیا پیکچرز است و بجز ویل اسمیت و جیدن اسمیت بازیگرانی چون ایزابل فورمان، زوئی کراویتس و سوفی اوکوندو هم در آن بازی می‌کنند.

 

خبر همکاری ام. نایت شیامالان و ویل اسمیت اولین بار اکتبر دو سال پیش منتشر شد. آن زمان این پروژه «هزار سال پس از زمین» نام داشت.

داستان «پس از زمین» که این روزها در مرحله پس از تولید است، ۱۰۰۰ سال پس از خروج انسان‌ها از زمین روی می‌دهد و دربارهٔ پسر جوانی است که در زمین متروک و ترسناک پرسه می‌زند تا خودش و پدرش را که پس از یک سقوط او را گم کرده، نجات بدهد.

 

فیلمنامه را استفن گاگان و گری ویتا نوشته‌اند.

شیامالان که متولد هند است، کارگردان فیلم‌هایی چون «حس ششم»، «شکست‌ناپذیر»، «نشانه‌ها»، «بانو در آب» و «اتفاق» است و برای «حس ششم» نامزد اسکار کارگردانی و فیلمنامه شد.

 

جیدن اسمیت اولین بار سال ۲۰۰۶ در فیلم «در جستجوی خوشبختی» در کنار پدرش نقش‌آفرینی کرد. «روزی که زمین از حرکت ایستاد» و «کاراته کید» از دیگر فیلم‌های اوست.

 

ویل اسمیت برای فیلم‌های «علی» و «در جستجوی خوشبختی» نامزد اسکار بود. او فیلم‌های «مردان سیاهپوش»، «روز استقلال»، «افسانه بگر ونس»، «من، روبات»، «هیچ»، «من افسانه هستم»، «هنکاک» و «هفت پوند» را در کارنامه دارد.

دانلود آنونس فیلم «پس از زمین»   دانلود آنونس فیلم «پس از زمین»


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.