آنونس فیلم «۲ اسلحه» با بازی دنزل واشنگتن و مارک والبرگ

۸فروردین ۱۳،

به گزارش خبرآنلاین، دنزل واشنگتن، مارک والبرگ، پولا پاتن، بیل پکستن، ادوارد جیمز اولموس و جیمز مارسدن در این فیلم بازی می‌کنند که دوم اوت اکران می‌شود.
 

«۲ اسلحه» (۲ Guns) فیلمی اکشن دربارهٔ دو مامور مخفی از دو اداره رقیب است که ناچار می‌شوند با هم فرار کنند، اما این اتحاد منحصربه‌فرد یک مشکل بزرگ دارد: هیچ یک از این دو نمی‌دانند که دیگری یک مامور مخفی فدرال است.
 

بابی ترنچ مامور اداره مبارزه با مواد مخدر (DEA) با بازی واشنگتن و مارکوس استیگمن افسر اداره اطلاعات نیروی دریایی ایالات متحده (والبرگ) در ۱۲ ماه قبل درگیر ماموریتی می باشند که تمایلی به انجام آن ندارند.
 

آن‌ها خود را در قالب اعضاء یک اتحادیه مواد مخدر جا زده‌اند. ترنچ و استیگمن به جنایتکارانی که هر دو وظیفه دارند ردشان را بگیرنند اعتماد ندارند و به همان اندازه به یکدیگر بی‌اعتماد می باشند.
 

وقتی تلاش این دو برای نفوذ به یک کارتل مواد مخدر مکزیکی و پیدا کردن میلیون‌ها دلار، اوضاع را به هم می‌ریزد، روسای هر دو ناگهان پشت آن‌ها را خالی می‌کنند. اکنون که همه می‌خواهند ترنچ و استیگمن را به زندان بیندازند یا به زمین بزنند، آن‌ها تنها می‌توانند روی هم حساب کنند.
 

بالتازار کورماکور متولد سال ۱۹۶۶ در ایسلند است و فیلم‌هایی چون «۱۰۱ ریکیاویک»، «Jar City» و «قاچاق» با بازی والبرگ را در کارنامه دارد.
 

پارسال فیلم اکشن «عمیق» ساخته او نماینده ایسلند در بخش فیلم خارجی‌زبان هشتاد و پنجمین دوره جوایز اسکار بود.
 

۵۸۵۸

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.