آنچه می خواهید از بازسازی بم پس از زلزله بدانید/توصیه هایی برای ساخت و ساز آذربایجان/سوال شما چیست؟

محمد سعیدی کیا که در دولت نهم وزارت مسکن را بر عهده داشت و زمانی ریاست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را تجربه کرده است در کافه خبر حضور پیدا خواهد کرد تا روایتی از ساخت بم و همچنین توصیه هایی برای بازسازی آذربایجان پس از زلزله اخیر را عنوان کند.

درست بیست و شش روز پس از اینکه حادثه تلخ زلزله در بم به وقوع پیوست رییس دولت هشتم طی حکمی محمد سعیدی کیا رییس  وقت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را به سمت رییس اجرای بازسازی شهر بم منصوب کرد.

همچنین طی این حکم رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، نماینده رئیس جمهوری در ستاد بازسازی شهر بم اعلام شد. ستادی که در دفتر عبدالعلی زاده وزیر مسکن و شهرسازی دولت هشتم مستقر بود.
 در میان سایت‌ها و وبلاگ‌ها، روایتی سیاه و سفید از ماجرای بازسازی بم پس از زلزله تلخی که در این شهر به وقوع پیوست وجود دارد. عده‌ای نگاه انتقادی به روند بازسازی بم داشته‌اند و برخی دیگر حتی احساسی برخورد کرده‌اند. به هر حال بازسازی بم رویداد مهمی تلقی می شود که تجربیات آن در ساختن آذربایجان پس از وقوع زلزله اخیر می تواند مفید واقع شود. بر همین اساس سعیدی کیا در کافه خبر درباره جزییات این بازسازی توضیح خواهد داد.

گفتنی است کاربران خبرآنلاین می توانند سوال های خود از محمد سعیدی کیا، وزیر مسکن در دولت نهم را با درج نظر در انتهای همین خبر مطرح کنند.

۳۹۳۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.