آهنگ جدید شکیرا، نامزد پیکه را راهی بیمارستان کرد

رسانه‌های اسپانیایی فاش کردند کلارا چیا، نامزد جدید جرارد پیکه، بعد از انتشار آهنگ جنجالی شکیرا، که در آن به او و پیکه تاخته بود، دچار حمله عصبی شده و کارش به بیمارستان کشیده شده است.

آهنگ جدید شکیرا، نامزد پیکه را راهی بیمارستان کرد

به گزارش ممتاز نیوز، سه‌شنبه هفته گذشته دنیای فوتبال و موسیقی با خبری جنجالی مواجه شد. شکیرا، خواننده مشهور و همسر سابق جرارد پیکه، آهنگی منتشر کرده بود که در ترانه آن انتقادهایی تند به این ستاره سابق بارسا و نامزد جدیدش کلارا چیا مطرح شده بود. آهنگ شکیرا میلیون‌ها بار دیده و شنیده شد. این نقطه شروع جنجال جدیدی با نقش‌آفرینی زوج سابق بود.
شکیرا در آهنگ خود کلارا چیا را تلویحا به ساعت کاسیو و اتومبیل توینگو تشبیه کرد و به پیکه طعنه زد که ساعت رولکس را با کاسیو و ماشین فراری را با توینگو عوض کرده است. امروز رسانه‌های اسپانیایی مدعی شدند این طعنه‌های شکیرا نامزد جدید جرارد پیکه را به‌شدت ناراحت کرده، تا جایی او که دچار حمله اضطرابی شده و کارش به بیمارستان کشیده است.

سائول اورتیز، روزنامه‌نگار اسپانیایی، که این خبر را منتشر کرده، می‌گوید: “مردم جلوی خانه کلارا چیا می‌رفتند و آهنگ شکیرا را بلند بلند می‌خواندند. هر وقت از خانه بیرون می‌آمد در شهر همه می‌شناختندش. درحالی‌که کلارا اصولا خیلی خجالتی است. او حدود هشت روز است در خانه پدر و مادرش زندگی می‌کند و دورکاری می‌کند. حالش اصلا خوب نبوده و به توصیه اطرافیان به خانه پدری برگشته تا از او مراقبت شود. برای یک دختر ۲۳ساله اصلا ساده نیست که ورد زبان مردم اسپانیا باشد”.
اورتیز در ادامه گفت:” یک محافظ همیشگی برای کلارا استخدام شده و او در این هشت روز خانه پدرش را ترک نکرده است. او از نظر روانی هم به کمک حرفه‌ای نیاز دارد و زیر نظر روانپزشک است”.
امروز رسانه‌های کاتالان مدعی شدند کلارا چیا به همین علت در بیمارستان بستری بوده است. در یک گزارش چنین آمده است: “کلارا دچار حمله اضطرابی شده و به کلینیک کرونسالود منتقل شده است، کلینیکی خصوصی در شهر بارسلون. او به دلیل حمله اضطرابی دچار مشکل تنفسی شده بوده و در بیمارستان به او رسیدگی کرده‌اند”.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.