جنگ پیکه و شکیرا تمامی ندارد / این بار پای پدر و مادر به وسط کشیده شد

شکیرا همسر سابق جرارد پیکه، با وجود گذشت حدود یک سال از جدایی، همچنان از کینه خود نسبت به پیکه کم نکرده و با ترفندی پدر و مادر وی را نیز از محل زندگی‌شان فراری داده است.

جنگ پیکه و شکیرا تمامی ندارد / این بار پای پدر و مادر به وسط کشیده شد

به گزارش ممتاز نیوز، شکیرا خواننده مشهور کلمبیایی که در ژوئن ۲۰۲۲ پس از ۱۲ سال زندگی با جرارد پیکه به دلیل خیانت بازیکن بارسلونا از او جدا شد، همچنان در کشمکش با او و مسائل اطرافش به سر می‌برد.

این خواننده مشهور در خانه‌ای ساکن است که روبروی خانه پدر و مادر جرارد پیکه و در همسایگی آن‌ها واقع شده است. اخیرا مادر پیکه از صدای موزیک خانه شکیرا و عروسک جادوگری که شکیرا برای عذاب دادن مادر همسر سابقش روی تراس آویزان کرده گله‌مند و شاکی بود.

شکیرا چند هفته قبل آهنگی ساخت و منتشر کرد که مضمونی انتقادی به جرارد پیکه و مادرش داشت که این موضوع آن‌ها را عذاب می‌داد.

گفتنیست که این آهنگ به صدر جدول ۵۰ آهنگ برتر جهانی اسپاتیفای رسید و شکیرا در این مورد گفت: «می‌خواهم با این آهنگ، میلیون‌ها زنی که بخاطر رفتار مردان احساس بی‌ارزش بودن می‌کنند، در آغوش بگیرم.»

در روزهای گذشته گویا مادر شوهر سابق شکیرا از کارهای عروس سابق خود به تنگ آمده و قرار است به زودی خانه را تخلیه کرده و به جای دیگری نقل مکان کنند.

مونسترات برنابو و ژوان پیکه، پدر و مادر فوتبالیست مشهور جرارد پیکه، به دلیل سبک زندگی اخیر شکیرا که شامل مهمانی‌های بزرگ، آتش‌بازی و ازدحام طرفداران در درب خانه او می‌شود، در فکر جابجایی هستند.

انتهای پیام/

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.