آهوی ایرانی در باکو

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 آهوی ایرانی در باکو

آهوی ایرانی در باکو

ممتازنیوز: در راستای تداوم حضور محصولات گروه خودروسازی سایپا در بازار آذربایجان، محموله تازه خودروهای تمام ایرانی تیبا در خرداد ماه سال جاری به این کشور صادر شد.

به گزارش «پرشین خودرو»، در پی برنامه ریزی ها صادراتی گروه خودروسازی سایپا، کشور آذربایجان نیز به اهداف استراتژیک محصولات صادراتی سایپا اضافه گردید و با عرضه این خودرو در راستای توسعه و افزایش سهم بازار خودروهای تیبا چشم انداز روشنی از افزایش سهم بازار سایپا در این بازار بوجود آمد.
بر اساس تحقیقات صورت گرفته، ظاهر زیبا، مصرف پائین و خدمات پس از فروش مطلوب تیبا از مهمترین عوامل استقبال شهروندان آذربایجانی از آهوی ایرانی بشمار می آید بطوری که سفارش خرید این خودرو از سوی کشور وارد کننده با روند افزایشی نسبت به قبل همراه شده است.
بازار خودرو آذربایجان در سال جاری در انتظار محصولات ایرانی است و طبق هدف گذاری های سایپا، بدلیل مجاورت جغرافیائی و فرهنگی این ۲ کشور جاده های آذربایجان میزبان خوبی برای خودروهای ایرانی گروه خودروسازی سایپا علی الخصوص خودرو تیبا خواهد بود.
گفتنی است طبق برنامه ریزی های صورت گرفته گروه خودروسازی سایپا در سال جاری با رویکرد خلق حماسه اقتصادی در ارتقاء هرچه بیشتر اقتصاد ملی و برند سایپا و همچنین توسعه اهداف صادراتی، با مطالعات و برنامه ریزی های خود در پی افزایش صادرات این محصول در کشور های مختلف نیز خواهد بود.


پرشین خودرو | RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.