آیا قیمت خودرو در جلسه عصر امروز شورای رقابت نهایی می‌شود؟

۰۸اردیبهشت،

در گفتگوی باشگاه‌ خبرنگاران با قاضی‌پور مطرح شد؛

عضو شورای رقابت از بررسی و تعیین نهایی قیمت خودرو در جلسه عصر امروز(یکشنبه) این شورا خبر داد.

نادر قاضی‌پور نماینده مردم ارومیه در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران با اشاره به برگزاری جلسات شورای رقابت برای تعیین قیمت خودرو گفت: صد چهل و نهمین جلسه شورای رقابت عصر امروز(یکشنبه ۸ اردیبهشت) برگزار می‌شود که قرار است در آن وضعیت تعیین قیمت راه‌آهن، خودرو و همچنین مجموعه معدنی صنعت فولاد آهن بافق نیز بررسی شود.

این عضو شورای رقابت همچنین ابراز امیدواری کرد که اعضای این شورا بتوانند در خصوص تعیین قیمت نهایی خودرو(فرمول تعیین قیمت) به نتیجه مطلوبی دست یابند.

گفتنی است شورای رقابت نهادی است که به سبب ماده ۵۳ قانون اجرای سیاستهای کلی اصل ۴۴ قانن اساسی برای تسهیل رقابت و منع انحصار با عضویت ۱۵ نفر مرکب از نمایندگان مجلس، قضات دیوان عالی کشور، صاحبنظران برجسته اقتصادی و حقوقی و نمایندگان اتاقهای بازرگانی و تعاون مرکزی تشکیل شده است.

همچنین تصمیمات شورای رقابت در چارچوب وظابف و اختیارات قانونی خود در دو بخش تصمیمات شبه قضایی و تصمیمات غیرقضایی طبقه‌بندی می‌شود.

نادر قاضی‌پور، عیسی امامی و محمدعلی مددی سه نماینده مجلس شورای اسلامی عضو شورای رقابت می باشند که توسط نمایندگان خانه ملت انتخاب شده‌اند.

انتهای‌پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. احسان:

    سلام.همش بازیه.هیچی ارزون نمیشه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.