آیا پرسپولیس از بحران خارج شده است؟

پرسپولیس با پیروزی مقابل آلومینیوم هرمزگان از بحران خارج شده است؟

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، سوال امروز هواداران پرسپولیس این است که آیا تیم محبوبشان که در این فصل شرایط مطلوبی نداشته با پیروزی مقابل آلومینیوم هرمزگان در ورزشگاه آزادی از بحران خارج شده است؟ دغدغه طرفداران پرشور تیم سرخ پوش پایتخت در حال حاضر همین است چرا که دوست دارند تحت هر شرایطی پرسپولیس را در اوج ببینند.

پرسپولیس در این فصل مشکلات زیادی داشته و هرگز نتوانسته در حد نام و اعتبار خودش ظاهر شود.

مشکلات پرسپولیس یکی دو تا نیست اما تیم های بزرگ همانطور که خیلی راحت به حاشیه می روند به راحتی هم می توانند به شرایط ایده آل برسند، تنها راه خروج از بحران برای چنین تیم هایی کسب نتیجه مطلوب است تا حواشی کمتر و کمتر شوند و بتوانند در آرامش کامل و با تمرکز بالا نتیجه بگیرند.

پرسپولیس در هفته دهم لیگ دومین پیروزی فصل خود را مقابل آلومینیوم هرمزگان کسب کرد، چنین آماری برای تیمی بزرگ و پرطرفدار مثل پرسپولیس فاجعه است، اما واقعیت امروز مانوئل ژوزه و شاگردانش همین است و هنوز نتوانسته اند از قعر جدول فاصله گرفته و خودشان را به جمع تیم های بالای جدول برسانند.

در چنین شرایط اسفناکی پرسپولیس برای خروج از بحران نیاز به یک پیروزی روحیه بخش داشت، پیروزی با تعداد گل های زیاد تا فشار روانی وحشتناکی که روی تیم وجود دارد شکسته شود و پرسپولیس بتواند با روحیه بالا در مسابقات اینده شرکت کند اما این پیروزی مقابل آلومینیوم با کمترین اختلاف ممکن به دست آمد و سرخپوشان تهرانی یک بر صفر حریف نه چندان مطرح خود را شکست دادند.

پرسپولیس نیاز به برد داشت که به دست آورد اما این پیروزی باعث خروج سرخپوشان از بحران شده و شاگردان مانوئل ژوزه می توانند در ادامه راه نتایج دلخواهشان را کسب کنند؟

آنچه که مسلم است اینکه پرسپولیس مقابل آلومینیوم هرمزگان به لحاظ فنی چیزی فراتر از بازی های قبلی اش نداشت و مشکلات ریز و درشت این تیم در تمام خطوط مشهود بود اما مهدی مهدوی کیا از تجربه اش استفاده کرد و با یک ضربه دقیق توانست گل ۳ امتیازی تیمش را به ثمر برساند تا پرسپولیس پس از ۷ ماه رنگ پیروزی را در ورزشگاه آزادی ببیند اما آیا پرسپولیس همیشه اینقدر خوش شانس هست و می تواند بدون داشتن برتری محسوس نسبت به حریفش برنده از زمین خارج شود؟

دیدار پرسپولیس و سایپا نشان خواهد داد که سرخپوشان تهرانی از بحران خارج شده اند یا سایه شوم بحران هنوز هم بر سر این تیم بزرگ و پرطرفدار هست، البته کار پرسپولیس مقابل سایپا به مراتب سخت تر از دیدار با آلومینیوم هرمزگان است چرا که سایپا سابقه سالها حضور در سطح اول فوتبال ایران را در کارنامه اش دارد و در این فصل هم بسیار خوب کار کرده و در جمع مدعیان حضور دارد به همین دلیل پرسپولیس روز بسیار سختی مقابل این تیم آماده و هماهنگ پیش رو خواهد داشت.

دیدار با سایپا ثابت خواهد کرد که پرسپولیس از بحران خارج شده یا همچنان باید مشکلات درونی و بیرونی سرخپوشان تهرانی باشیم مشکلاتی که در این فصل بلای جان مانوئل ژوزه و شاگردانش شده و اجازه نداده پرسپولیس نتایج مطلوبی کسب کند./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.