آیت الله علوی گرگانی: رسانه ملی بهترین ابزار برای ترویج مبانی اسلامی است

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ سهشنبه ۱۶آبان۹۱،

قم/واحد مرکزی خبر/فرهنگی تصویر دارد
آیت الله علوی گرگانی استفاده از ظرفیت رسانه را بهترین گزینه برای ترویج مبانی اسلامی ومکتب تشیّع دانست.
آیت الله علوی گرگانی در دیدار مسئولان صداوسیمای مرکز قم با تقدیر از اقدامات رسانه ملی در ایام عید غدیر و تبیین ابعاد مختلف شخصیت امام علی(ع) گفت: با تولید برنامه هایی از این دست کسانیکه قلبشان آمادگی پذیرش کلام حق ومبانی ارزشی را دارد به سمت حقیقت گام بر می دارند و اشخاصی هم که در مقابل این ارزش ها ایستادگی نمایند، حجت بر آنها همه می گردد.
آیت الله علوی گرگانی با اشاره به استقبال گروههای مختلف در نقاط مختلف ایران اسلامی وسراسر جهان از سخنان مراجع و بزرگان در ماه مبارک رمضان گفت: بهتر است این برنامه ها به صورت مستمر تحت عنوان یک شبکه خاص تلویزیونی و یا در مقاطع خاص وقتی درکنار کلام رهبر معظم انقلاب تهیه و پخش شود.
وی همچین به رسالت سنگین صداوسیمای مرکز قم در ترویج معارف دینی و قرآنی اشاره نمود و گفت: آنچه از صداوسیمای این مرکز به عنوان قرار داشتن در ام القرای جهان اسلام و حرم اهل بیت(ع) انتظار می رود توجه به معارف دینی و انتقال آن به اقصی نقاط ایران و جهان است.
آیت الله علوی گرگانی با بیان اینکه فعالیت در حوزه رسانه و جلب نظر اشخاص با دیدگاه های مختلف، کاری سخت و دشوار است گفت:تذکرات و نکاتی که گاهی از سوی مراجع و بزرگان حوزه مطرح می گردد با هدف خیرخواهی و اصلاح امور است.
۰۰۰۲


IRIBNews RSS ScientificNews

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.