آیین اختتامیه هفتمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج استان قزوین شهریور ۹۱

۲۰ شهریور – ۰۴:۳۲:۳۵ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
بزرگنمایی:  

آیین اختتامیه هفتمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج در تالار مولا مجتمع فرهنگی و هنری ارشاد قزوین با حضور محمدحسین شفیعی‌ها مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قزوین، سرهنگ طاهرخانی معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان و جمعی از هنرمندان عرصه ادبیات داستانی برگزار شد.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، در ابتدا حجت الاسلام صمدی رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان قزوین گزارشی از روند جشنواره ارائه داد و سپس مباحثی درباره ادبیات داستانی، نحوه داوری مطرح کرد و گفت: حضور خوب و موثر هنرمندان عرصه ادبیات داستانی کار را برای داوران ما بسیار سخت کرد به طوری نظر هر سه داور در امتیازدهی به آثار بسیار به هم نزدیک بود.
وی بیان داشت: در میان آثار ارسالی داستان هایی بودند که بدون در نظر گرفتن مسائل مربوط به رسالت بسیج، صرفاً دید تکنیکی داشتند؛ عکس این مطلب را هم شاهد بودیم و بعضی داستان ها فقط دید تعهدی داشته و از هرگونه تکنیک و تخصصی تهی بود.
صمدی در پایان افزود: امیدواریم بتوانیم با تربیت نسل جدیدی از نویسندگان متخصص و متعهد، گامی مؤثر در جهت اعتلای هنر برداریم.
در ادامه یکی از کارهای برگزیده توسط نویسنده اثر -نیما حسن بیگی- قرائت شد.
سپس حمیدرضا سبحانی نژاد بیانیه هیئت داوران را خواند، متن بیانیه به شرح زیر است: در پایان مراسم نفرات برتر جوایز خود را از دست مسئولین دریافت کردند.

کد خبر: ۲۰۱۲۰۹۱۰۱۶۳۲۳۵۲۱۴


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.