آیا پیروزی اوباما به نفع طلا خواهد بود ؟

آیا پیروزی اوباما به نفع طلا خواهد بود ؟ | چاپ |
جمعه ۳۱ شهریور ساعت ۱۱:۲۲

پیروزی اوباما در انتخابات آمریکا به نفع قیمت طلا خواهد بود

بینا- کارشناس ارشد موسسه سرمایه گذاری بی ام او تاکید کرد پیروزی باراک اوباما در انتخابات ماه نوامبر آمریکا به نفع قیمت طلا خواهد بود .
به گزارش بینا به نقل از سایت طلا/ کیتکو، دونالد کاکس گفته است اگر مشکلات اقتصادی و مالی منطقه یورو ادامه یابد و اوباما نیز در انتخابات نوامبر آمریکا به پیروزی برسد قیمت جهانی هر اونس طلا بالای ۱۷۰۰ دلار باقی خواهد ماند .
بر این اساس وی افزود اوباما امسال نیز با کسری بودجه بالای یک تریلیون دلاری روبرو خواهد شد . در دو سال نخست ریاست جمهوری اوباما وی تلاش زیادی کرد تا کسری بودجه این کشور را کاهش دهد .
اگر اوباما بتواند پیشنهاد خود مبنی بر افزایش مالیات بر ثروتمندان آمریکایی را به تصویب سنا و کنگره برساند میزان در آمد های مالیاتی دولت آمریکا طی سالهای آینده به طور چشمگیری افزایش خواهد یافت .
وی در ادامه پیش بینی کرد در صورت ادامه شرایط کنونی در اروپا ، منطقه یورو تا ده سال آینده وجود واقعی نخواهد داشت . وی در ادامه در خصوص عملکرد شرکتهای بزرگ معدنی جهان در سالهای اخیر گفت به علت عملکرد ضعیف در زمینه تحقیقات زمین شناسی ، فعالیت شرکتهای معدنی جهان در پنج سال اخیر رشد و رونق کافی و لازم را نداشته است.


RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.