آیت‌اللهی و افتضاح بزرگ لیگ یک

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

 

اعلام خبر ممنوع‌ الفعالیت‌بودن ۱۷ مربی کافی بود تا بسیار‌ها دنبال اسامی این مربیان بروند. این بار اما خبری از ف.ک،‌ ع.ب، س.ش و … نبود و هیئت رسیدگی به تخلفات حرفه‌ای بدون اینکه نام فردی را اعلام کنند به این نکته بسنده کرد که برای ۱۷ مربی مجوز کارت صادر نمی‌شود.

این خبر امروز واکنش هادی آیت‌اللهی رئیس کمیته اخلاق و نایب‌رئیس فدراسیون فوتبال را در پی داشت و او گفت که هیچ مربی‌ای ممنوع الفعالیت نیست.

با مرور صحبت‌های آیت‌اللهی ناخودآگاه یاد اتفاقات سال قبل افتادیم، زمانی‌که حجت‌الاسلام علیپور اعلام کرد فراز کمالوند حق مربیگری ندارد اما مدتی نگذشته بود که آیت‌اللهی گفت علیپور نظر شخصی‌اش را داده و کمالوند مشکلی برای مربیگری ندارد. محصول این حرف نایب رئیس فدراسیون فوتبال چیزی نبود جز افتضاح بزرگ در لیگ یک و تبانی گسترده در بازی‌های شهرداری‌ تبریز.

شاید اگر آیت‌اللهی هم نظر شخصی‌اش را دخیل می‌کرد آن اتفاقات در لیگ یک رخ نمی‌داد. با این حال فراز کمالوند یک فصل مربیگری کرد و در نهایت شهرداری تبریز با وجود صعود به لیگ برتر به سبب تخلفات گسترده به یک لیگ پایین‌تر سقوط کرد تا این سوال پیش آید که چه کسی پاسخگوی میلیاردها تومان پولی که در این باشگاه خرج شده، است.

شاید اگر آن زمان مسئولان فدراسیون با دقت بیشتری موضوع را زیر ذره‌بین قرار می‌دادند و به مربیانی که سابقه آنها نشان داده چه رفتاری داشته‌اند اجازه نمی‌دادند فعالیت کنند، میلیاردها تومان از جیب بیت‌المال نمی‌رفت. امروز هم با وجود اینکه علیپور خبر ممنوع الفعالیت بودن ۱۷ مربی را تایید می‌کند آیت‌اللهی همچنان رویه سال قبل را در پیش گرفته است. سوال اینجاست که آیا آقای آیت‌اللهی می‌خواهد شهرداری‌های تبریز دیگری در سال آینده خود را نشان دهند؟

 

 به نقل از تسنیم

باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.