ائتلاف سه‌گانه ولایت پذیر و پایبند به اخلاق اسلامی است

۲۶م اسفند ،

دبیر کل جهادگران ایران اسلامی گفت: ائتلاف ۱+۲ ولایت پذیر و پایبند به اخلاق اسلامی است که برای پیشرفت کشور، تحقق عدالت، منویات مقام معظم رهبری و تبدیل انتخابات ۹۲ به یک جشن ملی حرکت جهادی خواهد کرد.

وهاب عزیزی دبیر کل جهادگران ایران اسلامی  در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه  ائتلاف سه‌گانه بر اساس اصول اعتقادی و باورهای انقلابی  تشکیل شده است، اظهار داشت: ائتلاف سه‌گانه برای پیشرفت کشور و تحقق عدالت بصورت جهادی عمل می‌کند.

وی ادامه داد: پس از تجربه تلخ وقایع ۸۸ و اتفاقات  سال جاری، برای ورود به بحث انتخابات  ریاست جمهوری یازدهم و برگزاری یک انتخابات موفق و بدون حاشیه که منافع مردم و نظام را تضمین کند، لازم بود اشخاصی واجد شرایط از دلسوزان واقعی انقلاب و پیروان راستین مقام معظم رهبری جهت پیشگیری از مصائب مشابه، پیش قدم شده و تدبیری بیندیشند تا وحدت بین نیروهای انقلاب تقویت شده و بعضی نگرانیهای احتمالی رفع شود.

عزیزی تصریح کرد: هر سه عضو ائتلاف سه‌گانه از السابقون انقلاب و یاران رهبر معظم انقلاب می باشند، این عزیزان اکثریت غالب جریان ها و طیف های سیاسی کشور را نمایندگی می کنند در واقع بیشتر سلایق و دیدگاه های جریان های ارزشی در این ائتلاف قابل جمع است.

 دبیر کل جهادگران  خاطر نشان کرد: ائتلاف سه‌گانه یک ائتلاف ولایت پذیر و پایبند به اخلاق اسلامی است که برای  پیشرفت کشور، تحقق عدالت و منویات مقام معظم رهبری و تبدیل انتخابات ۹۲ به یک جشن ملی، حرکت جهادی خواهد کرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.