ابراز رضایت مراجع تقلید از حوزه‌های سفیران هدایت

پنجشنبه ۲۱ اردیبهشت – ۱۲:۱۴:۴۹ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

معاون تبلیغ حوزه خبر داد:

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- تاییدات مراجع عظام تقلید نسبت به فعالیت حوزه‌های سفیران هدایت و عنایت ایشان نسبت به راه‌اندازی این حوزه‌ها در کشور را از الطاف امام زمان ارواحنا له الفداء عنوان کرد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل ازمرکز خبر حوزه، حجت الاسلام والمسلمین نبوی، شب گذشته در همایش اساتید مرکز آموزش‌های تخصصی تبلیغ، اظهار داشت: تایید سلامت سیاسی و فکری مجموعه معاونت تبلیغ از سوی مقام معظم رهبری در دیداری که با ایشان داشتیم، بسیار ارزشمند است.
وی تاکید کرد: اگر این مجموعه تا این حد موفق بوده است، مدیون زحمات تمام دلسوزان آن خصوصا اساتید مرکز آموزشهای تخصصی است.
معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی با اشاره به هجمه دشمنان، علیه اسلام و انقلاب و نقش اساتید در خنثی سازی این هجمه‌ها، اظهار داشت: ما با تمام وجود به خود می‌بالیم که به واسطه حمایت از انقلاب و ولایت در جایگاه مقابله بسیار سنگین با دشمنان قرار می‌گیریم.
مسئول مرکز آموزشهای تخصصی تبلیغ به موفقیت‌های علمی طلاب سفیران هدایت اشاره کرد و گفت: در ارزیابی‌های دقیق و رقابت‌های علمی که بین طلاب حوزه‌های علمیه بلندمدت و سفیران‌ هدایت صورت گرفت، برتری و رشد علمی طلاب سفیران هدایت چشمگیر بود.
وی با اشاره به فعالیت روزآمد و مستمر گروه‌های علمی مرکز آموزشهای تخصصی تبلیغ، گفت: معتقدیم کارهای دقیق و علمی گروه‌های علمی در موفقیت علمی و مهارتی طلاب سفیران بسیار موثر بوده است.
حجت‌الاسلام و المسلمین نبوی، تاییدات مراجع عظام تقلید نسبت به فعالیت حوزه‌های سفیران هدایت و عنایت ایشان نسبت به راه‌اندازی این حوزه‌ها در کشور را از الطاف امام زمان ارواحنا له الفداء عنوان کرد.
معاون تبلیغ و آموزش‌های کاربردی حوزه ادامه داد: حرکت مجموعه مرکز آموزشهای تخصصی تبلیغ به سمت تحول، مورد تاکید مقام معظم رهبری است و برخی از برنامه‌های این مجموعه بر همین اساس صورت گرفته است.
وی با انتقاد از برخی نگاه‌ها به شیوه و کیفیت تحول‌گرایی در حوزه علمیه، گفت: برخی می‌خواهند با همان کتاب و شیوه و متن قدیم، در حوزه علمیه تحول صورت گیرد، که این امر ممکن نیست.
مسئول مرکز آموزشهای تخصصی تبلیغ از اساتید این مرکز درخواست کرد یک جلسه در هفته، بخشی از ساعت کلاس درس را به ارائه مباحث اخلاقی اختصاص دهند.
حجت‌الاسلام و المسلمین نبوی تاکید کرد: اگر طلبه‌ای مهذّب نباشد و به مسائل اخلاقی متعهد نباشد، هر چقدر در مسایل علمی رشد کند، ارزشی نخواهد داشت.
وی در پایان تصریح کرد: پیشرفت علمی حوزوی و دانشگاهی ضروری و مطلوب است، اما طلبه‌ای که به دنبال القاب و عناوینی چون حجت‌الاسلام و دکتر باشد، ارزشی ندارد.

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۵۱۰۱۲۱۴۴۹۹۲۱


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.