دیدار شورای سیاست‌گذاری همایش نیم‌قرن حضور با آیت‌الله گلپایگانی/از سران نظام برای حضور در همایش دعوت می‌شود

۳ م دیماه ،

حجت‌الاسلام‌و‌المسلمین‌صالح در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

دبیر همایش نیم قرن حضور جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه کمیته‌های پنج‌گانه این همایش فعالیت‌های خود را آغاز کرده‌اند، گفت: پس از دیدار اعضای شورای مرکزی با آیت الله مکارم شیرازی، اعضا با آیت الله صافی گلپایگانی دیدار می‌کنند.

حجت الاسلام و المسلمین سید محسن صالح در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، از شکل‌گیری فعالیت های پنج کمیته در دبیرخانه این همایش خبرداد.


صالح با بیان اینکه ۵ کمیته تحت عناوین: “چاپ و نشر”، “علمی پژوهشی”، “اسناد و مدارک”، “تبلیغات و اطلاع رسانی” و “صداو سیما” شکل گرفته است گفت: به دلیل همکاری نزدیک همایش نیم قرن حضور با صدا و سیما کمیته ای ویژه برای ساخت مستندات و برنامه های زنده تلویزیونی به همراه تهیه کنندگان، کارگردانان و برنامه سازان صدا وسیما تشکیل شده است.


وی همچنین افزود« شورای سیاست گذاری» همایش نیم قرن حضور نیز با حضور آیت الله حسینی بوشهری، آیت الله مقتدایی و حجت‌الاسلام و المسلمین جمشیدی تشکیل شده است که وظیفه این شورا نظارت و هدایت راهبردی بر همایش است.


دبیر همایش نیم قرن حضور با اشاره به دیدار اعضای شورای سیاست گذاری با آیت الله مکارم شیرازی در هفته قبل، گفت: در این دیدار از رهنمودهای این مرجع بزرگ تقلید بهره مند شدیم.


حجت الاسلام و المسلمین صالح همچنین از دیدارهای دیگر شورای سیاست گذاری با مراجع عظام تقلید خبرداد و گفت: دیدار بعدی اعضای شورا با آیت الله صافی گلپایگانی خواهد بود.


وی در ادامه افزود: دیدار با «آیت الله شبیری زنجانی»، «آیت الله سبحانی» و «آیت الله نوری همدانی» از دیگر برنامه‌های شورای سیاست گذاری است.

حجت الاسلام و المسلمین صالح اعلام کرد: تا کنون ۴۰ مقاله و ۳۰ پایاننامه مرتبط به دبیرخانه همایش ارسال شده است؛‌ اما با توجه به اینکه ۱۵ دی‌ماه آخرین مهلت ارسال مقالات است احتمالا بخش عمده مقالات پس از این تاریخ به دبیرخانه خواهد رسید.


دبیر همایش نیم قرن حضور با اشاره به اینکه سران نظام، مراجع عظام تقلید، شخصیت های فرهنگی و سیاسی و مبارزین انقلابی از میهمانان این همایش خواهند بود گفت: هنوز دعوت از میهمانان انجام نشده است.


وی در پایان از چاپ کتاب «روزشمار فعالیت های جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ازسال ۴۱ تا سال ۹۱» خبرداد و گفت: این کتاب در کمیته چاپ و نشر درحال تهیه است.

گفتنی است، پیش از این حجت‌الاسلام و المسلمین صالح در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران از برگزاری همایش بین المللی “نیم قرن حضور” جامعه مدرسین حوزه علمیه قم از تاریخ ۲۶ بهمن ماه خبر داده بود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.