برگزاری دومین همایش تجلیل از کارآفرینان در دامغان

دومین همایش تجلیل از کار آفرینان در آبان ماه سال جاری در دامغان برگزار می شود.

به گزارش گروه اجتماعیممتازنیوز، رئیس شورای شهر دامغان در جلسه کمیسیون اشتغال و کار آفرینی شورای اسلامی شهر دامغان که در سالن جلسات این شورا برگزار شد گفت: دومین همایش تجلیل از کارآفرینان در آبان ماه سال جاری در دامغان برگزار می شود.

رضا زارع زاده گفت: این همایش با هدف تشویق سرمایه گذاران و حمایت از آنان و تجلیل از کارآفرینان برتر از سوی کمیسیون اشتغال و کار آفرینی شورای اسلامی شهر دامغان و تعیین معایر و شاخص های کار آفرین برتر برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه برای بهتر برگزار شدن همایش کار آفرینان دامغان از وزرای صنعت معدن وتجارت، جهاد کشاورزی و کار، تعاون و رفاه اجتماعی دعوت به عمل می آید افزود: هماهنگی های لازم در این زمینه صورت گرفته و امیدواریم که وزرا نیز بتوانند در این همایش شرکت کنند.

وی از تشکیل کارگروه های تخصصی در روز برگزاری این همایش خبر داد و افزود: با تشکیل این کار گروه ها می توانیم از نظرات و تجربیات کارشناسان در جهت تقویت اشتغال و سرمایه گذاری در این شهرستان بهره بگیریم.

در این جلسه هر یک از اعضاء به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در زمینه هر چه بهتر برگزار شدن دومین همایش تجلیل از کار آفرینان برتر دامغان پرداختند./ل


باشگاه خبرنگاران
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.