ابراهیم‌زاده:مقابل ملوان کارسختی درپیش داریم

۲۹م دیماه ،

به گزارش فارس،منصور ابراهیم‌زاده پس از پیروزی سه بر یک تیمش مقابل پیکان در کنفرانس مطبوعاتی گفت: همانطور که در مصاحبه روز قبل هم گفته بودم، بازی تیم‌هایی که برای رسیدن به بالای جدول و دیگری برای فرار از سقوط تلاش می‌کنند با یکدیگر همیشه جذاب و با هیجان می‌شود و گل‌های زیادی در آن به ثمر می رسد. به بازیکنانم به خاطر تلاشی که کردند خدا قوت می‌گویم. می‌توانستیم در این دیدار گل‌های بیشتری را به ثمر برسانیم و این نمایش وظیفه ما را در ادامه مسابقه سنگین‌تر می‌کند.

ابراهیم‌زاده در پاسخ به سؤال خبرنگاری در مورد اینکه به نظر می‌رسد با خرید امین منوچهری مشکلات گلزنی این تیم در نیم فصل اول حل شده خاطرنشان کرد: ما روزی که می‌خواستیم نفرات جدید را به تیم‌مان اضافه کنیم بر اساس یک برنامه آگاهانه و تاکتیک تیمی‌مان این کار را انجام دادیم. شما می‌بینید کارهای ترکیبی در تیم‌مان زیاد شده و بازیکنان راحت‌تر خودشان را به دروازه‌ حریف می‌رسانند. همچنین جا دارد از مسئولان باشگاه‌مان به دلیل خریدهایی که انجام داده‌اند تشکر کنم.

سرمربی تیم نفت تهران در مورد برنامه‌های این تیم در ادامه مسابقات اظهار داشت: همانطور که قبلا گفته بودم ما تلاش می‌کنیم بازی به بازی بهتر شویم. و این هدف اصلی ماست. روز جمعه دیدار سختی مقابل ملوان داریم و باید برای موفقیت در این مسابقه تلاش کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.