ابراهیمی: حضور مردم در انتخابات سبب مشروعیت بخشیدن به نظام می‌شود

۲۶اردیبهشت،

417729_1imgEbrahimi-Hosein3-L.jpg

یک عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: دشمن بدنبال مایوس کردن مردم در عرصه انتخابات و عدم حضور یافتن آنها در پای صندوق‌های رای است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه در بیرجند گفت: حضور مردم در عرصه انتخابات سبب مایوس کردن دشمن و مشروعیت بخشیدن به نظام می‌شود.

وی با بیان این‌که «نظام جمهوری اسلامی ایران هم اکنون در اوج اقتدار قرار دارد» افزود: تمام سیاست‌های داخلی و خارجی نظام تاکنون موفق بوده و توانسته‌ایم سیاست‌گذاران جهان را به چالش بکشانیم.

این عضو جامعه روحانیت مبارز به اتفاقات اخیر سوریه اشاره کرد و گفت: دشمن در جریان سوریه با بشار اسد و سوریه کار ندارند، مشکل آنها جمهوری اسلامی ایران است لذا اتفاقاتی که الان می‌افتد بعد بیداری اسلامی است.

وی تصریح کرد: این بیداری اسلامی توانسته براساس انقلاب اسلامی ایران در مصر، تونس و دیگر کشورهای منطقه تحول ایجاد کند و این حرکت‌ها نیز برگرفته از انقلاب جمهوری اسلامی ایران است زیرا تمام حرکت‌ها در این کشورها از مساجد و نماز جمعه‌ها آغاز شد.

این عضو جامعه روحانیت مبارز به موضوع انرژی هسته‌یی اشاره کرد و گفت: دشمن می‌داند که ما در اینجا انحراف نداریم و هیچ سببی مبنی بر انحراف در این موضوع وجود ندارد و تاکنون هر چه بازرسان آژانس هسته‌یی بازرسی کردند هیچ چیزی دستگیرشان نشده است.

ابراهیمی ادامه داد: این موضوع نشان می‌دهد که آنها با اصل انقلاب و نظام مشکل دارند که می‌تواند در آینده اصول لیبرالیسم را به طور کامل زیر و رو کند و تنها کشوری که امروز توانسته تمدن غرب را به چالش بکشاند نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی به تحریم‌های دشمنان علیه نظام جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: دشمنان زمانی که نتوانستند در موضوع هسته‌یی کاری کنند مشکلاتی را برای کشور به وجود آوردند و تحریم‌ها را روز به روز مضاعف کردند، به طوری که حتی بانک‌ها و اشخاص را نیز تحریم کردند.

ابراهیمی چنین تحریم‌هایی را در تاریخ انقلاب اسلامی کم نظیر دانست و گفت: خوشبختانه ملت توانست در برابر این تحریم‌ها و فشارها ایستادگی کند و این تحریم‌های به اصطلاح فلج کننده نه تنها اثری در اراده مردم و کم کردن پیشرفت‌های نظام نداشت بلکه همواره نظام رو به جلو حرکت کرده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.