علما نقش ویژه ای برای حضور حداکثری مردم در انتخابات دارند

۲۵اردیبهشت،

استاندار البرز گفت: رمز موفقیت کشورها ولایت فقیه است که در این میان علما نقش ویژه ای در حضور حداکثری مردم باری انتخاب اصلح در انتخابات را بر عهده دارند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران اصغر عربیان در همایش ائمه جمعه استان البرز اظهار داشت: همانگونه که در راهپیمایی ۲۲ بهمن چشمه ای از حضور مردم را دیدیم اکنون نیز علما با نقش ویژه خود و مردم با حضور در انتخابات ۹۲ بیش از هر دوره دیگر دشمن را مأیوس می نمایند.
وی ادامه داد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران بودجه های کلان در خفا و آشکارا گذاشته تا نظام را از مقبولیت و مشروعیت در حوزه های جهانی و بین المللی بیاندازد.
استاندار البرزتصریح کرد: کشورهایی که به دنبال استقلال و خود اتکایند مورد هجمه دشمن قرار می گیرند.
در حالی که سازمان ملل بعضی کشورهای منطقه را که مردمشان حق رای ندارند و حقوق زنان و اطفال را نادیده می گیرند، محکوم نمی کند.
وی با بیان اینکه استراتژی دشمن بر ۲ محور استوار شده است عنوان کرد: دشمن بعد از انقلاب پی برد که قوام و نظام ما بر ولایت فقیه و شخص مقام معظم رهبری است که با وجود نهاد بسیار مترقی ولی فقیه قادریم توطئه دشمن خنثی کنیم.
عربیان با اشاره بر اینکه دشمن درصدد است تا مردم تصور کنند بین مسئولین نظام اختلاف وجود دارد، تأکید کرد: سلایق مختلف سبب تشکیل مجلس شورای اسلامی و شوراها شده و اختلاف نظر ها تا زمانی که در جهت مبانی نظام و پیشرفت جامعه باشد مفید و اشکالی ندارد.
وی در پایان خاطر نشان کرد: برای خدمت بی منت و بیشتر از قبل به مردم بازرسی از ادارات را افزایش داده تا خدمت رسانی به مردم به بهترین شکل، صورت پذیرد./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.