ابراهیم رحیمیان: فدراسیون دوومیدانی از ما حمایت نمی‌کند

۲۱ آبان ،

7-507.jpg

ملی‌پوش دوومیدانی ایران گفت: هدف اصلی‌ام کسب یک مقام و رکورد خوب در مسابقه‌های قهرمانی آسیا و جهان است.

ابراهیم رحیمیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: پس از بازی‌های المپیک، یک دوره کوتاه استراحت داشتم و در حال حاضر تمرین‌هایم را با نظم خاصی انجام می‌دهم که به مرور وقت بر کیفیت آن افزوده می‌شود و خود را برای حضور در مسابقه‌های قهرمانی آسیا و جهان که سال آینده برگزار خواهد شد، آماده می‌کنم.

رحیمیان حضور در مسابقه‌های غرب آسیا را وابسته به نظر مربی‌اش دانست و گفت: در حال حاضر اولین نفری هستم که موفق به دریافت سهمیه مسابقه‌های جهانی شده‌ام و هدف اصلی‌ام را کسب مقام و رکورد خوب در مسابقه‌های جهانی و آسیایی قرار داده‌ام، بنابراین در مسابقه‌های غرب آسیا برای کسب آمادگی شرکت خواهم کرد.

وی با بیان اینکه نمی‌تواند با مربی خارجی کار کند، تصریح کرد: پیش از این با دو، سه مربی خارجی کار کرده‌ام که موفق نبودم اما با مربی ایرانی بهترین نتیجه را به دست آورده‌ام.

نماینده‌ی ایران در ماده پیاده‌روی ۲۰ کیلومتر بازی‌های المپیک لندن، با ابراز ناراحتی از سیاست‌های فدراسیون دوومیدانی بیان کرد: فدراسیون از ورزشکاران هیچ حمایتی نمی‌کند و پیش از المپیک تنها چهار ماه حقوق به ما پرداخت شد که آن را نیز قطع کردند و انگار نه انگار که ما ورزشکاران المپیکی بودیم. حتی تماس نمی‌گیرند تا از احوال ما مطلع شوند، در واقع مسئولان تازه نیز روش روسای پیشین فدراسیون را در پیش گرفته‌اند.

وی با اشاره به عملکرد خود در المپیک ۲۰۱۲ لندن، به ایسنا گفت: تمرین‌های من برای حضور در المپیک به صورت منظم و حرفه‌ای بود اما مشکل اصلی من عدم شرکت در مسابقه‌های بزرگ بود چرا که در المپیک، مسابقه‌ها با حضور ۲۰۰ تا ۳۰۰ هزار تماشاچی برگزار می‌شد، در حالی که در ایران کل تماشاچیان یک مسابقه حدود ۲۰ نفر است و فکر می‌کنم نه تنها من بلکه سایر دوومیدانی‌کاران نیز با مشکل روانشناسی روبه‌رو بودند، حتی وقتی که به تهران بازگشتیم بدون آن که کسی احوالی از ما بپرسد هر کدام از ما به طور جداگانه و از فرودگاه به شهرهایمان رفتیم و این از کم‌لطفی مسئولان تازه فدراسیون بود.

وی ادامه داد: در واقع ۵۳ ورزشکار المپیکی، بهترین ورزشکاران ایران می باشند و بنابراین نباید به جز مدال‌آوران سایرین فراموش شوند چرا که همه این ورزشکاران در دوره پیش بازی‌های آسیایی مدال‌آور بودند و ما دو سال دیگر نیز دوباره بازی‌های آسیایی را پیش رو داریم که همین ورزشکاران در آن شرکت خواهند کرد. البته من سعی کرده‌ام المپیک را فراموش کنم تا با آرامش بر روی تمرین‌هایم تمرکز داشته باشم و در حال حاضر نیز مشکل خاصی وجود ندارد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.