ابقای معاون اول خاتمی و هاشمی توسط احمدی‌نژاد

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، متن حکم محمود احمدی‌نژاد بدین شرح است:
 
«بسم‌الله الرحمن الرحیم
جناب آقای دکتر حسن حبیبی
رییس محترم بنیاد ایران‌شناسی
بدین‌وسیله مراتب تقدیر و تشکر خود را از مساعی و تلاش‌های انجام شده در امور تحقیقاتی و پژوهشی آن بنیاد ابراز می‌نمایم. بی‌شک استمرار بهره‌گیری از تجارب ارزشمندتان در آن حوزه مغتنم خواهد بود. لذا با ادامه ریاست جنابعالی در بنیاد ایران‌شناسی به مدت یک سال دیگر موافقت می‌شود.
بدیهی است ریاست هیئت امنای آن بنیاد نیز در این مدت به عهده جنابعالی خواهد بود.
محمود احمدی‌نژاد
رئیس‌جمهوری اسلامی ایران»

گفتنی است بنیاد ایران شناسی موسسه‌ای علمی و پژوهشی و وابسته به نهاد ریاست جمهوری است که فعالیت‌های خود را به صورت غیر رسمی از سال ۱۳۷۶ و با احداث ساختمان آن فعالیت‌های رسمی خود را از سال ۱۳۸۰ آغاز کرده است. بر اساس اساسنامه این نهاد اهداف آن به اختصار عبارت است از:

نقد و بررسی تحقیقات و آثار منتشر شده در زمینه ایران شناسی و اسلام شناسی و ارزیابی نتایج تحقیقات و همایش های مهم ملی و بین المللی؛ کمک به اجرای پژوهش های ایران شناسی و تهیه طرح تحقیق درباره مسایل مربوط به تمدن ایرانی- اسلامی و نشر آن و همچنین انتشار فصلنامه تخصصی ایران شناسی، نیز انجام امور انتشاراتی از قبیل تحقیق، تالیف، ترجمه و چاپ کتاب، مجله و کتاب شناسی موضوعی و فهرستگان و نظایر اینها در زمینه ایران شناسی و دستاوردهای فرهنگی ایران بزرگ و برنامه ریزی برای تهیه فیلم های مستند درباره جنبه های صنعتگرانه و هنرمندانه، فرهنگی و تمدنی آثار تاریخی، هنری و معماری ایران و… است.

۴۷۵۸

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.