ابلاغ آیین نامه جشنواره دانشجوی نمونه سال ۱۴۰۲

آیین نامه جشنواره دانشجوی نمونه سال ۱۴۰۲ با هدف ارتقای انگیزه فعالیت‌های علمی و فرهنگی و تشویق دانشجویان به تولید محصولات متنوع علمی – پژوهشی از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به دانشگاه‌های سراسر کشور ابلاغ شد.

ابلاغ آیین نامه جشنواره دانشجوی نمونه سال ۱۴۰۲

به گزارش ممتاز نیوز، در بخشی از این آیین نامه آمده است: در راستای ترویج اولویت‌های علم و فناوری در جمهوری اسلامی ایران مبنی بر مرجعیت و دیپلماسی علمی، فناوری و نوآوری، آموزش، پژوهش و برون داد هدفمند، نوآوری فرهنگی و فرهنگ نوآوری، شاگرد، فناور و نوآورپروری و تولید خدمت، ثروت و سرمایه از دانش و همچنین در راستای اجرای مفاد آیین حمایت از نخبگان ایرانی مصوب ۲۰ اسفند ماه ۱۴۰۱ ، آیین نامه جشنواره دانشجوی نمونه سال ۱۴۰۲ با اهداف ترویج الگوهای موفق و موثر، تکریم و بزرگداشت دانشجویان نمونه، ارتقای انگیزه فعالیت های علمی و فرهنگی، تشویق دانشجویان به پژوهش همزمان ابعاد مختلف آموزشی، پژوهشی، فرهنگی و اخلاقی و هدایت دانشجویان برتر به تولید محصولات متنوع علمی – پژوهشی تدوین شده است.

براساس اعلام سازمان امور دانشجویان، این آیین نامه از سوی این سازمان تهیه و تنظیم شده است که وزارت علوم آن را برای اجرا ابلاغ کرد.

متن کامل آیین نامه جشنواره دانشجوی نمونه را به آدرس https://drive.google.com/file/d/1OxvfRxBltIzBLZCfIP2XUHw_YuBRn_Jg/view?pli=1 مطالعه کنید.

انتهای پیام/


پلاس
علمی و دانستنی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.