ابلاغ احکام متهمان بیمه ایران ادامه دارد

به گزارش تفسیری ممتاز نیوز به نقل از بینا در تاریخ یکشنبه ۷ آبان ۹۱،

بینا- قاضی مدیرخراسانی گفت: ابلاغ احکام متهمان پرونده اختلاس از بیمه ایران هم چنان ادامه دارد.
به گزارش تفسیری بینا، سیامک مدیرخراسانی رییس شعبه ۷۶ دادگاه کیفری استان تهران به فارس اظهار داشت: ابلاغ احکام متهمان پرونده بیمه ایران هنوز به پایان نرسیده است و ادامه دارد.
قاضی پرونده اختلاس از بیمه ایران تاکید نمود: ابلاغ احکام همه متهمان به صورت حضوری انجام می‌شود.
ابلاغ احکام متهمان این پرونده که بیش از ۸۰ نفر می باشند از یکشنبه هفته پیش ۳۰ مهر ماه آغاز شده است.
دادگاه بیمه ایران در خرداد و تیرماه امسال به مدت ۱۳ جلسه برگزار و در این مدت به اتهامات بیش از ۸۰ نفر از متهمان پرونده رسیدگی شد.
به گفته محسنی‌اژه‌ای سخنگوی قوه‌قضاییه، دادگاه برای متهمان احکامی مانند محکومیت به حبس ابد، ۲۵، ۲۳، ۱۵ سال و کم تر و همچنین جریمه نقدی تا ۱۰۱ میلیارد ریال، رد مال تا ۶۶ میلیارد ریال و انفصال دائم و موقت برای بعضی متهمان در نظر گرفته است.
متهم ردیف اول پرونده برای سه جرم مختلف به ترتیب به حبس ابد، ۵ و ۲ سال حبس، جریمه نقدی به میزان ۱۰۱ میلیارد و ۵۹۲ میلیون ریال و رد مال به مبلغ ۲۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال محکوم شده است.
متهم ردیف دوم نیز به حبس ابد، انفصال دائم از خدمات دولتی، جریمه نقدی ۶۴ میلیارد و ۵۹۲ میلیون ریال و رد مال ۳۳ میلیارد و ۲۹۶ میلیون ریالی محکوم شده است. متهم ردیف سوم نیز به حبس ابد، انفصال دائم از خدمات دولتی، جریمه نقدی ۶۶ میلیارد و ۵۹۲ میلیون ریالی و همچنین رد مال به مبلغ ۳۵ میلیارد و ۷۹۶ میلیون ریالی محکوم شده است.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.