اتحادیه عرب بازوی پنهان ناتو در تحولات سوریه

هانی زاده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران مطرح کرد

یک کارشناس سیاست خارجی گفت: اتحادیه عرب با مواضع خود علیه سوریه نقش ناتو را در منطقه بازی کرده تا بتواند جبهه مقاومت و پایداری را در منطقه کم رنگ سازد.

حسن هانی زاده کارشناس سیاست خارجی در گفتگو با خبرنگار سیاست خارجیممتازنیوز، با اشاره به نقش تخریبی اتحادیه عرب در تحولات سوریه گفت: اتحادیه عرب به نیابت از آمریکا، غرب و رژیم صهیونیستی، علیه جبهه پایداری در منطقه عمل کرده و نقش تخریبی این اتحادیه با مواضع خود علیه کشور سوریه کاملا آشکار است.

وی در ادامه با اشاره به فشار آمریکا و غرب بر علیه دولت بشار اسد افزود: تلاش های آمریکا، غرب و کشورهای مرتجع عرب برای تحت فشار قرار دادن دولت بشار اسد هیچ نتیجه ای در بر نخواهد داشت و سوریه با سربلندی از فتنه های غرب و شرق عبور خواهد کرد.

این کارشناس سیاست خارجی با اشاره به اینکه برخی کشورهای مرتجع عرب منطقه صرفا به سرنگونی دولت بشار اسد فکر می کنند خاطر نشان کرد: سوریه جزء معدود کشورهایی است که در مقابل رژیم صهیونیستی ایستادگی نموده لذا کشورهایی همچون عربستان،‌قطر و ترکیه در تلاش اند با ساقط کردن دولت بشار اسد، یک دولت دست نشانده و همسو با رژیم صهیونیستی و غرب ایجاد کنند.

“انتهای پیام”/س۳


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.