اتصال بزرگراه شهید باکری به حکیم غرب

به گزارش ممتازنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۵ از اجرای عملیات اتصال بزرگراه شهید باکری به بزرگراه حکیم غرب خبر داد.

 
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۵ ولی نجاتی با اعلام این خبر گفت: به منظور بهبود کارکرد شبکه بزرگراهی و کاهش بار ترافیکی با احداث رمپ در بزرگراه حکیم دسترسی بزرگراه باکری شمال به بزرگراه حکیم غرب ایجاد می شود.
 
به گفته نجاتی در حال حاضر دسترسی بزرگراه باکری به حکیم غرب از طریق بلوار فردوس تامین می شود که با تکمیل عملیات احداث رمپ علاوه بر ایجاد دسترسی مستقیم و کاهش بار ترافیک بلوار فردوس زمان سفرهای شهری کاهش خواهد یافت.
 
معاون شهردار منطقه ۵ گفت: این طرح ترافیکی با ۷۵درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرااست.
 
وی کاهش بار ترافیکی بزرگراه شهید ستاری و اشرفی اصفهانی را از دیگر پیامدهای مثبت این طرح ترافیکی برشمرد و گفت: خودروهایی که قصد عبور از مسیر بزرگراه همت به جاده مخصوص کرج را دارند از بزرگراه های ستاری و اشرفی اصفهانی در حال تردد هستند که با احداث این رمپ می توانند با ورود به بزرگراه باکری و حکیم غرب به مسیر خود ادامه بدهند.
 
نجاتی ادامه داد: بزرگراه شهید باکری بزرگراهی شمالی- جنوبی است که تکمیل کننده شبکه بزرگراهی غرب پایتخت است و نقش مهمی در توزیع بار ترافیکی و متعادل سازی آن در غرب پایتخت ایفا می کند و امکان ارتباط مستقیم به بزرگراه ها و معابر شریانی را فراهم می کند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.