اتومبیلی با سینما پروجکشن / تصاویر

پروجکشن در کاپوت جلویی اتومبیل تعبیه شده و می توان آن را از طریق بلوتوث یک آی فن کنترل کرد. سیستم صدایی این پروجکشن که از بلندگوهای اضافی برخوردار است از خارج از اتومبیل نیز شنیده می شود.

مهر:یک شرکت اتومبیل سازی در نمایشگاه اتومبیل پاریس اقدام به ارائه نمونه اولیه ای از اتومبیل کرده است که در آن یک سینما پروجکشن تعبیه شده و با باطریهای قدرتمند خود هر دیواری را به صفحه سینما با سیستم صدایی مناسب تبدیل می کند.

 اگر گاهی هنگام رانندگی به اطراف شهر احساس کردید که می خواهید یک فیلم تماشا کنید، خبر خوش این است که یک شرکت سازنده اتومبیل طرح اولیه اتومبیلی را رونمایی کرده که در آن یک پروجکشن سینمایی قرار دارد.

شرکت اتومبیل سازی اسمارت فوراستارز در نمایشگاه موتور پاریس این خودرو را که روی کاپوتش یک سینما پروجکشن تعبیه شده رونمایی کرد، امکانات این اتومبیل موجب می شود که هر دیواری به صفحه بزرگ سینما تبدیل شود.

شرکت اتومبیل سازی اسمارت فوراستارز در نمایشگاه موتور پاریس اتومبیلی را با پروجکشن سینمایی داخلی رونمایی کرد

این پرو‍جکتور که در کاپوت اتومبیل قرار داده شده است از این قابلیت برخوردار است که از بیرون اتومبیل و با دکمه هایی که روی کاپوت قرار دارد آن را کنترل کرد

این شرکت طی یک بیانیه مطبوعاتی درباره این ایده جدید گفت: این ابتکار فرصتی را برای افراد فراهم می کند که هر زمانی که می خواهند در کنار دوستانشان به تماشای فیلم بپردازند.

دکتر آنته وینکلر مدیر این شرکت به عنوان یک تولید کننده اتومبیلهای الکترونیک کم هزینه اظهار داشت: این اتومبیل نه تنها از ویژگی عدم آلودگی هوا برخوردار است بلکه می توان دمای داخل آن را با یک تلفن هوشمند کنترل کرد. باطریهای قدرتمند این پروجکشن می تواند هر صفحه خاکستری را به یک سینما در فضای آزاد تبدیل کند.

پروجکشن در کاپوت جلویی اتومبیل تعبیه شده و می توان آن را از طریق بلوتوث یک آی فن کنترل کرد. سیستم صدایی این پروجکشن که از بلندگوهای اضافی برخوردار است از خارج از اتومبیل نیز شنیده می شود.

این سینما پروجکشن از طریق یک برنامه اجرایی ویژه آی فن قابل کنترل است، می تواند رادیو پخش کند و همچنین این برنامه اجرایی می تواند دمای اتومبیل را از راه دور کنترل کند

این شرکت ابراز امیدواری کرده است که این اتومبیل در شهرهای سراسر جهان مورد استفاده قرار گیرد

براساس اظهارات شرکت اسمارت فوراستارز طراحی ظاهر این اتومبیل شبیه یک صورت بوده است و سقف شیشه ای آن می تواند مانع تابش نور خورشید به داخل اتومبیل شود.

این اتومبیل با سرعت بیش از ۱۳۰ کیلومتر در ساعت حرکت می کند و باطری لیتیوم- یون آن ظرفیت ۱۷٫۶ کیلووات ساعت دارد.


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.