اتومکانیکا شانگهای ۲۰۲۴ برگزار می گردد

۱۲خردادماه،

«مجله ماشین» –  مدیر عامل شرکت دروازه تجارت فراسو از برگزاری نمایشگاه اتومکانیکا شانگهای ۲۰۲۴ خبر داد و گفت : این نمایشگاه از تاریخ ۱۰ تا ۱۳ دسامبر برابر با ۱۹ تا ۲۲ آذر ماه سال جاری در شهر شانگهای برگزار خواهد شد.
به گزارش خبرنگار «مجله ماشین»، هرمز مهبد در گردهمایی معرفی اتومکانیکا شانگهای ۲۰۲۴ اظهار داشت: اتومکانیکا یکی از با اهمیت ترین گردهمایی ها در زمینه صنایع و قطعات مرتبط با خودرو است که کار خودر را سال ۱۹۷۱ در آلمان آغاز و اکنون به غیر از فرانکفورت در ۱۱ شهر دیگر در کشورهای مختلف جهان برگزار می گردد.

 

همچنین در ادامه برنامه، خانم فیونا چی مسئول نمایشگاه های فرانکفورت در چین، به توضیحات بیشتر از روند برگزاری نمایشگاه پرداخت.
وی ادامه داد: این نمایشگاه به صورت سالانه و در مساحتی به وسعت ۱۶۰ هزار متر مربع برگزار خواهد شد. تعداد غرفه گذاران در سال ۲۰۱۲ سه هزار ۶۱۹ شرکت از ۳۶ کشور بوده است.

 

وی تصریح کرد: در سال ۲۰۱۲ شصت و یک هزار و ۱۷۸ بازدید کننده از ۱۳۱ کشور جهان از این گردهمایی دیدن کردند.
فیونا چی با بیان اینکه در نمایشگاه اتومکانیکا، همه مشاغل و حرفه های مرتبط با خودروسازی، تجهیزات و تیونینگ، تعمیر و نگه داری، تکنولوژی اطلاعات و مدیریت و ایستگاه های سرویس و کارواش حضور دارند، گفت: حضور شرکت های تولید کننده تجهیزات تهویه هوای خودرو و کولر موضوع تازه نمایشگاه اتومکانیکا شانگهای ۲۰۲۴ است.

صنعت گران و قطعه سازان خودرو که علاقه مند به حضور در این نمایشگاه می باشند، می توانند با شرکت دروازه تجارت فراسو (نماینده رسمی شرکت نمایشگاه های فرانکفورت در ایران)  به نشانی اینترنتی www.iran-messefrankfurt.com  تماس حاصل نمایند.

تهیه خبر و عکس : محمدعلی شبیری

پایان خبر/

تاریخ ارسال : پنجشنبه ۹ خردادماه
ساعت ارسال : ۱۱:۴۵


Machinemag.com News
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.