ضیافتی بزرگ برای قطعه سازان

۱۸م دیماه ،

نمایشگاه اتومکانیکا دبی ۲۰۲۲ (۱)

ضیافتی بزرگ برای قطعه سازان

مدیرعامل نمایشگاه اتومکانیکا در دبی از برگزاری یازدهمین دوره این نمایشگاه در دبی طی روزهای ۲۱ تا ۲۳ خرداد ماه ۹۲ خبر داد.

به گزارش «عصرخودرو» محمود غازی در کنفرانسی که به بهانه معرفی این نمایشگاه در هتل اوین تهران برگزار شد گفت: نمایشگاه اتومکانیکا دبی از سال ۲۰۰۳ آغاز شده و سال  ۲۰۲۲یازدهمین دوره این نمایشگاه است.

به گفته وی نمایشگاه اتومکانیکا در طی این سال ها هواره با اسقبال قابل توجهی مواجه شده و توانسته به طور متوسط هر سال رشد ۲۰ درصدی را تجربه کند.

غازی در ادامه نیز با اعلام اینکه این نمایشگاه در ابتدای کار ۳٫۴ میلیون بازدید کننده داشت افزود: برگزاری های مستمر سبب شد تا در سال ۲۰۱۲  حدود ۹٫۹ میلیون نفر از نمایشگاه اتومکانیکا دبی بازدید کنند.

مدیرعامل نمایشگاه اتومکانیکا دبی با بیان اینکه این نمایشگاه در سال ۲۰۱۲ ، ۲۰ هزار و ۷۱۵ بازدید کننده از ۱۲ کشور مختلف داشته است تصریح کرد: همچنین در سال ۲۰۱۲ این نمایشگاه شاهد حضور ۱۳۲۴ غرفه گذار از ۵۶ کشور دنیا بود.

وی همچنین تصریح کرد:  در سال ۲۰۱۲ از میان بازدید کنندگان کشورهای خاور میانه ایران با ۱۲۸۹ بازدید کننده، عربستان صعودی با ۱۲۲۵ بازدید کننده و پاکستان نیز با ۷۵۶ بازدید کننده رتبه های اول و تا سوم را به خود اختصاص داده اند.

وی در انتها نیز با اعلام حمایت این نمایشگاه از قطعات اصلی و جلوگیری از نمایش قطعات کپی شده و تقبلی اظهار کرد: در سال ۲۰۱۲ نمیشگاه اتومکانیکا دبی توانست در بین ۵۰ نمایشگاه برتر دنیا قرار گیرد.

در ادامه این مراسم نیز سالیا حبیب اللهی رییس هیات میده دروازه تجارت فراسو نیز دربارهٔ نمایشگاه اتومکانیکا دبی گفت: این نمایشگاه طی سه روز اعلام شده هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا ۶ بعد از ظهر در محل نمایشگاه های بین المللی دبی برگزار می گردد.

وی همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از قطعات و مجموعه های خودرو، تایر و باطری، تعمیرات و سرویس، لوازم جانبی و تیونینگ و کاوراش به عنوان موضوعات نمایشگاه اتومکانیکا دبی اشاره کرد.

حبیب اللهی در ادامه نیز قیمت اجاره غرفه در این نمایشگاه برای غرفه های یک بر، دوبر، سه بر و جزیره به ترتیب ۴۰۵، ۴۱۵، ۴۲۵ و ۴۳۵ دلار اعلام کرد.

 

 

دوشنبه ۱۸ دى   ۲۲:۵۰

منبع:عصرخودرو
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.