سایپا بخشی از مطالبات قطعه سازان را پرداخت کرد

سیبنا: رئیس انجمن همگن قطعه سازان خودرو استان البرز گفت:در جلسات برگزار شده از قطعه سازان استان البرز خواسته ایم که حمایت بیش از پیش خود را از صنعت خودرو دریغ نکرده و با ارتباط متقابل باعث پیشرفت صنعت خودرو کشور شوند.

علی فراهانی رئیس انجمن همگن قطعه سازان خودرو استان البرز در گفت و گو با ایلنا اظهار داشت: با تعاملات ایجاد شده بین خودروسازان و قطعه سازان در جلسات مختلف زنجیره تامین، قطعه سازان حمایت خود را برای بازگشت روند عادی تولید اعلام کرده اند و امیدواریم با این روند، پیشرفت های مهمی در زمینه تولید در صنعت خودروی کشور حاصل شود.

وی با تشریح اقدامات انجمن قطعه سازان استان البرز در این رابطه افزود: در راستای بازگشت روند تولید به شرایط گذشته، انجمن همگن قطعه سازان خودرو استان البرز نیز با تعامل و برگزاری جلسات متعدد با قطعه سازان ۴ شهرک صنعتی این استان خواستار حمایت از روند جدید اتخاذ شده توسط گروه خودرو سازی سایپا شد که امید است این روش باعث حیات دوباره ی صنعت قطعه سازی شود.

وی با استقبال از طرح جدید همکاری بین سایپا و قطعه سازان افزود: مدنی در زمان حضور در سازه گستر باشیوه های نوین و مناسب باعث ایجاد همدلی بیشتربین قطعه سازان و گروه سایپا شد و به نظر می رسد بکارگیری روش وی در تعامل باقطعه سازان در برهه حساس کنونی بسیار کارگشا خواهد بود.

فراهانی افزود: پس از طی مدت کوتاهی از حضور مدنی در گروه خودروسازی سایپا بخشی از مطالبات معوقه به قطعه سازان پرداخت شده است که تداوم این امر نوید بخش بازگشت رونق به روند تولید در خودروسازی و قطعه سازی خواهد شد.

وی ادامه داد: اقدامات پیش از این تعدادی از کارخانه های تولیدقطعات خودرو در استان البرز اقدام به تعطیلی واحدهای تولیدی خود کرده بودند که انجمن همگن قطعه سازان استان البرز باشناسائی این واحدها، پیگیر بازگشائی و شروع بکار خطوط تولید این قطعه سازان خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: در جلسات برگزار شده از قطعه سازان استان البرز خواسته ایم که حمایت بیش از پیش خود را از صنعت خودرو دریغ نکرده و با ارتباط متقابل باعث پیشرفت صنعت خودرو کشور شوند.


آخرین اخبار

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.