توسعه صنعت خودرو با تقویت قطعه‌سازی

گردآوری توسط گروه خودرو ممتازنیوز

 توسعه صنعت خودرو با تقویت قطعه‌سازی

توسعه صنعت خودرو با تقویت قطعه‌سازی

ممتازنیوز: توسعه قطعه‌سازی در هر کشوری زیربنای توسعه صنعت خودروسازی است و در ایران هم باید از این قطعه‌سازان حمایت کنیم.

به گزارش ممتازنیوز، حایری استاد دانشگاه اظهار کرد: در هیچ جای دنیا صنعت خودروسازی مستقل از قطعه‌سازان نداریم و بزرگترین و قوی ترین خودروسازان از حمایت و پشتیبانی قطعه‌سازان (عرضه‌کنندگان) بهره‌مند هستند.
وی افزود: در ایران هم باید اولویت حمایت را به قطعه‌سازان بدهیم و با توجه به اینکه قطعه‌سازان توانمندی داریم می‌توانیم کیفیت و تنوع تولید خودرو را هم افزایش دهیم.
این استاد دانشگاه با اشاره به همایش بین‌المللی که قرار است در آذرماه برپا شود، به واحد مرکزی خبر گفت: اجازه ندهیم صنعت قطعه‌سازی کشور با ورود قطعه‌سازان کشورهای دیگر مانند چین یا کره و غیره تضعیف شود.
وی افزود: توسعه صنعت خودرو با تقویت قطعه‌سازی تحقق می‌یابد و حمایت از قطعه‌سازان داخلی باید در اولویت نخست باشد چون دانش علمی و فناوری خوبی داریم.
این استاد دانشگاه اظهار کرد: نیروی انسانی خوبی در زمینه طراحی و ساخت قطعات خودرو داریم و هرگونه واردات و حضور خارجی‌ها در بازار قطعه‌سازی به معنی بیکارسازی این فارغ‌التحصیلان دانشگاهی و صنعتگران خواهد بود.


پرشین خودرو |
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.