اجرای اردوی جهادی “وارثان زمین” در استان ایلام/محدودیتی برای ثبت نام وجود ندارد

کریمی گزارش کارگروه جهادی دانشگاه آزاد را ارائه داد

مسئول کارگروه جهادی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد در مراسم افطاری این دانشگاه گفت: اردوی جهادی “وارثان زمین” در روستاهای محروم به خصوص استان شهید پرور ایلام از شهریورماه آغاز می‌شود و در نوروز ۹۲ نیز ادامه می یابد.

به گزارش خبرنگار دانشگاهممتازنیوز، سجاد کریمی مسئول کارگروه جهادی دانشگاه آزاد در مراسم افطار بسیج دانشجویی واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد با ارائه گزارشی از فعالیت‌های جهادی این دانشگاه اظهار داشت: فلسفه جهادی در روستاهای محروم از اهمیت بسیاری برخوردار است و اردوی جهادی “وارثان زمین” از ۴ تا ۱۶ شهریور انجام می شود و به خصوص در روستای حجر در استان شهید پرور ایلام این اردو انجام می شود.

وی افزود: اردوی جهادی وارثان زمین مختص دانشجویان نیست و حتی از خانواده‌ها پدر، مادر، اقوام و آشنایان می توانند در مجموعه روستایی حاضر شوند و از نزدیک محرومیت ها را لمس کنند و با فعالیت های جهادی آشنا شوند؛ لذا محدودیتی برای ثبت نام وجود ندارد.

کریمی تصریح کرد: فعالیت های فرهنگی کارگروه جهادی دانشگاه آزاد مانند فعالیت پایگاه های تابستانی در مساجد تهران است و همچنین اردوهای جهادی در روستاهای محروم که دانشجویان بسیجی و دیگران در جریان محتوای اصلی کار جهادی قرار گیرند ضمن اینکه لازم است از زحمات دوستانی که در اردوی جهادی تیر ماه حضور داشتند تشکر شود.
انتهای پیام/ر


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.