اجرای طرح زوج و فرد در کرج

۱۸ام بهمن ،

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز از اجرای طرح زوج و فرد تردد خودروها از اول اسفند ماه سال جاری تا پایان این ماه در کرج خبر داد.

 
به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از  پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ «حبیب الله کمالوند»  با اعلام این خبرگفت: طرح مذکور از اول اسفند ماه سال جاری تا پایان اسفندماه در کرج اجرا می‌شود.
وی افزود: دراین طرح همه خودرو ها به جز خودرو خبرنگاران، امداد، سرویس مدارس و اورژانس، از ساعت شش و نیم صبح تا هشت ونیم شب اجازه تردد در نقاط پر ترافیک را ندارند. 
سرهنگ کمالوند ضمن درخواست از شهروندان در خصوص رعایت ضوابط ورود به محدوده طرح ترافیک اظهار داشت : در صورت ورود غیر مجاز خودروها به محدوده طرح ترافیک مبلغ ۴۰ هزار تومان جریمه برای رانندگان متخلف در نظر گرفته خواهد شد. 
کمالوند خاطرنشان کرد: این طرح در ساعات اعلام شده در محدوده های ذیل اجرا خواهد شد : 
۱- تقاطع طالقانی 
۲- حد فاصل میدان سپاه از غرب تا پل شورا 
۳- ازمیدان آزادگان تا تقاطع غیر همسطح هفت تیر 
۴- حد فاصل میدان سپاه تا میدان جمهوری اسلامی 
۵- خیابان مطهری تا پل شهدای روحانی
۶- بلوار کاج ،سه راهی نهضت و میدان قدس
۷- حد فاصل میدان توحید ، والفجر و سپاه 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز در پایان با اشاره به اینکه اجرای این طرح سبب روان سازی ترافیک، صرفه جویی در وقت شهروندان و جلوگیری از آلودگی هوا می‌شود، از تمامی شهروندان خواست تا در اجرایی شدن این طرح با پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری کنند.
گفتنی است ، در اجرای این طرح در ۹ نقطه گشت خودرویی پلیس راهور و در ۲۴ نقطه گشت پیاده پلیس راهور کنترل ورود خودروها به محدوده طرح را  بر عهده دارند ./ف
 

 
 


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.