اجرای برنامه‌های ویژه ایام دهه فجر در دانشگاه پیام نور

۰۹ام بهمن ،

دبیر ستاد برگزاری دهه فجر در دانشگاه پیام‌نور، گفت: دانشگاهیان پیام نور باید با حضور پر شور و با عظمت خود در مراسم دهه فجر با آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی تجدید بیعت کنند.

به گزارش خبرنگار دانشگاهی ایسنا، مقداد محمودی از برگزاری مراسم سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در کلیه مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور خبر داد و گفت: با توجه به تقارن دهه فجر با ایام میلاد پر برکت پیامبر اکرم(ص) این شیرینی بیش از پیش خواهد بود به همین منظور باید با اهتمام ویژه هر چه بهتر در برگزاری مراسم ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی کوشا بوده و شاهد حضور پر شور و با عظمت دانشگاهیان در این مراسم باشیم.

وی افزود: در ایام دهه فجر امسال غباروبی گلزار شهدا و تجدید میثاق با آرمانهای بنیانگذار انقلاب اسلامی، برگزاری مسابقات ورزشی، دیدار با خانواده شهدا و جانبازان، برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی، افتتاح طرح‌های عمرانی و شرکت در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن از جمله مهمترین برنامه‌هایی است که در کلیه مراکز و واحدهای این دانشگاه در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

محمودی گفت: فضا‌سازی مراکز و واحدها برای اجرای برنامه‌های سی و چهارمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی باید بر اساس تأکیدات مقام معظم رهبری بر لزوم اجرای طرح‌های اقتصاد مقاومتی انجام شود.

گفتنی است مهندس مقداد محمودی طی حکمی از سوی رئیس دانشگاه پیام نور به عنوان دبیر ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی در دانشگاه پیام نور منصوب شد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.