اجرای برگزیده اولین جشنواره صاحبدلان در کارگاه نمایش

۸ م دیماه ،

نویسنده و کارگردان نمایش ˝ح دوچشم˝ که با این اثر به عنوان برگزیده اولین جشنواره صاحبدلان شناخته شد از اجرای عمومی آن در کارگاه نمایش خبر داد.

سیروس همتی که این روزها با نمایش “ترن” به روی صحنه رفته است به خبرنگار هنرآنلاین گفت: چندین متن را برای اجرا به شورای تئاتر شهر پیشنهاد کرده بودم که قرار شد از بین آنها نمایش “ه دوچشم” را که دو سال پیش به چاپ رسید و در همان سال ۸۸ در سالن سایه تئاتر شهر اجرا شد مجدد در کارگاه نمایش به روی صحنه ببرم.

همتی افزود: با پایان یافتن سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر تمرین “ه دوچشم” را در بهمن و اسفند انجام خواهیم داد و فرورین سال آینده با “ه دوچشم” به کارگاه نمایش خواهیم رفت.

بازیگر، نمایشنامه نویس و کارگردان تئاتر اظهار داشت: نمایش “ح دوچشم” به عنوان برگزیده اولین جشنواره صاحبدلان شناخته شد. داستان آن هم دربارهٔ خطاطی است که حقیقت را با ح (دوچشم) مینویسد و همین سبب بروز مشکلاتی برای او و حرفه اش می‌شود.

وی همچنین از حضور در جشنواره فجر امسال با ایفای نقش در نمایش “پوتین‌های عمو بابا” خبر داد و گفت: این اثر به نویسندگی و کارگردانی شهرام کرمی و با حضور بازیگرانی چون رویا افشار، یعقوب صباحی و پریسا مقتدی و با موضوع دفاع مقدس است که روایت مردی است که عازم جبهه جنگ می‌شود اما پس از سال‌ها به خانه برمی‌گردد.

انتهای پیام/۵۲/۵۳
 


آخرین خبرها
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.