اجرای طرح تعاونی های همیار موجب قطع واسطه گری است

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان گفت: از مزایای مهم اجرای طرح تعاونی های همیار ساماندهی نظام توزیع کالا متمرکز کردن و عوامل توزیع، قطع واسطه گری و دلالی است.

رحمانی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: تعاونی های مسکن استان کرمان می توانند در قالب یک شبکه، نقش بسیار مهمی در کنترل و تنظیم بازار و کاهش قیمت کالاهای مصرفی در جامعه داشته باشند.

وی در ادامه به اجرای طرح تعاونی های همیار در استان کرمان اشاره کرد و گفت: از مهمترین مزایای اجرای طرح تعاونی های همیار، ساماندهی نظام توزیع کالا، متمرکز کردن عوامل توزیع، کوتاه کردن مسیر جریان گردش کالا، قطع واسطه گری و دلالی و افزایش قدرت خرید جامعه از واحدهای توزیعی است.

رحمانی تأکید کرد: در طرح تعاونی های همیار تعاونی های تولیدی و توزیعی به هم ارتباط پیدا می کندو با پیوستن آنها به یکدیگر گام مهمی در جهت حمایت از تولید ملی و همچنین مصرف کنندگان برداشته می شود.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان خاطر نشان کرد: تعاونی های زنجیره ای همیار مانند شبکه شتاب به یکدیگر متصل می شوند واعضای تعاوین های با داشتن کارت های عضویت می توانند به وسیله کارت های هوشمند اقدام به خرید کنند و از مزایای تخفیف های موجود در تعاونی ها استفاده کنند.

خلف موسوی؟ مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به پیش بینی ۸۸ غرفه برای شرکت های تعاونی، درباره نحوه جانمانی تعاونی ها در نمایشگاه کشوری توانمندی های بخش تعاون در استان خوزستان گفت: در این نمایشگاه که در شهریور ماه سال جاری در محل نمایشگاه های دائمی استان خوزستان برگزار می شود شرکت های تعاونی با گرایش های مختلف تولید و توزیع حضور خواهند داشت.

وی افزود: یک سالن مجزا برای حضور شرکت های تعاونی در نظر گرفته ایم و پیش بینی می شود با توجه به توانمندی های بخش تعاون خوزستان، تعاونی های استانی زیادی در این نمایشگاه حضور پیدا کنند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان خوزستان کرد: ارایه توانمندی های بخش تعاون در زمینه تولید محصولات مختلف تولیدی و نیز رونق صادرات غیرنفتی از مهمترنی اهداف برگزاری این نمایشگاه است./ف


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.