اجرای قانون بخشودگی جرایم بیمه‌ای

گردآوری توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز

بینا:همدلی و همراهی سازمان تأمین‌اجتماعی با کارفرمایان و اجرای قوانینی از این دست نه تنها بخش تولید را یاری خواهد کرد، بلکه منافع این سازمان نیز تأمین خواهد شد.

مدیرعامل سیمان دهلران گفت: اجرای قانون بخشودگی جرایم توسط سازمان تأمین‌اجتماعی، کارفرمایان را از بحران اقتصادی خارج می‌کند.

به گزارش موج، جلیل همتی مدیرعامل سیمان دهلران، با بیان این مطلب افزود: بعضی از واحدهای تولیدی و صنعتی به سبب شرایط اقتصادی با بحران مواجه شده‌اند و این بحران سبب شده تا نتوانند به موقع دیون خود را به سازمان تأمین‌اجتماعی پرداخت کنند.

اجرای قانون بخشودگی جرایم بیمه‌ای این دسته از کارفرمایان را در پرداخت بدهی‌هایشان یاری می‌کند.

وی با بیان اینکه تاکنون از قانون بخشودگی جرایم استفاده نکرده، اما این قانون را مثبت و سازنده می‌داند، اظهار داشت: با وجود اینکه شرایط به گونه‌ای نبوده که از این قانون استفاده کنم، اما می باشند کارفرمایانی که با مشکل مواجه‌اند و اجرای قانون بخشودگی جرایم تنها کمک به کارفرما نیست؛ بلکه بخش صنعت و تولید نیز از این قانون بهره‌مند خواهد شد.

مدیرعامل سیمان دهلران با اشاره به اینکه سازمان تأمین‌اجتماعی با حمایت از بخش تولید به اقتصاد کشور خدمت ارزنده‌ای می‌کند، تصریح کرد: متأسفانه بعد از اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها و گران شدن حامل‌های انرژی و از طرفی نوسانات بازار ارز، بخش‌های صنعتی و تولیدی با مشکلات بسیاری مواجه شدند و عدم توانایی پرداخت به موقع حق‌بیمه از اثرات نامطلوب این مسایل بود که گریبانگیر بخش صنعت شد، اما همدلی و همراهی سازمان تأمین‌اجتماعی با کارفرمایان و اجرای قوانینی از این دست نه تنها بخش تولید را یاری خواهد کرد، بلکه منافع این سازمان نیز تأمین خواهد شد.


شبکه اطلاع رسانی بانک و بیمه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.