اجرای ویژه نمایش˝نیم وجبی˝ برای هنرمندان

گردآوری شده در گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری ممتازنیوز

نمایش شاد و موزیکال ˝نیم وجبی˝ نوشته و کارگردانی امیر مشهدی عباس روز سه شنبه ۱۲ شهریور میزبان هنرمندان تئاتر ، تئاتر کودک و نوجوان و عروسکی می گردد.

به گزارش ممتاز به نقل از هنرآنلاین، نمایش عروسکی –زنده “نیم وجبی” که این روز ها در تالار هنر روی صحنه است روز سه شنبه ۱۲ شهریور یک اجرای ویژه برای هنرمندان انجام می دهد. این اجرا در ساعت۱۷٫۳۰ پذیرای هنرمندان تاتر ، تئاتر عروسکی و تئاتر کودک و نوجوان خواهد بود.

در این نمایش بهناز مهدی خواه و حمیدرضا حسینعلی به ایفای نقش می پردازند و طراحی و ساخت عروسک های آن را بهناز مهدی خواه انجام داده است. “نیم وجبی” داستان بچه کوچکی است که یک روز با پدرش تنها می ماند و ماجراهای جذابی را برای پدرش ایجاد می کند. این نمایش شاد و موزیکال از تکنیک اوریگامی برای ساخت و ساز وسائل صحنه استفاده کرده که از ساخته های آذر مبارکی است.

آهنگسازی این نمایش را ابد آتشانی ، طراحی صحنه را امیر مشهدی عباس، طراحی لباس را آزاده فرهنگیان ، طراحی پوستر و بورشور را آتوسا جهانشاهی بر عهده داشته اند. اشعار این نمایشنامه از سروده های آزاده فرهنگیان است.

در گروه کارگردانی حمید رضا حسینعلی به عنوان مدیر اجرا، مرضیه عابد به عنوان منشی صحنه ، مهدی کریمی به عنوان دستیار صحنه و زهرا شایان فر به عنوان روابط عمومی حضور دارند.

پایان پیام/


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.