اجلاس شانزدهم روی امواج برون‌مرزی

جام جم آنلاین: رادیو و تلویزیون‌های برون‌مرزی جمهوری اسلامی در برنامه‌های مختلف شانزدهمین اجلاس غیرمتعهد‌ها را که در تهران در حال برگزاری است، پوشش خبری می‌دهند

شبکه تلویزیونی الکوثر با ویژه‌برنامه «قضییه ساخنه» رویدادهای شانزدهمین اجلاس غیرمتعهدها در تهران را به صورت زنده روی آنتن می‌برد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، به منظور پوشش خبری و تصویری مناسب این رویداد بزرگ، شبکه تلویزیونی الکوثر اقدام به پخش برنامه زنده «قضییه ساخنه» کرده است. همچنین برنامه‌سازان در این برنامه با دعوت از کارشناسان به تحلیل و بررسی اخبار و اطلاعات نشست تهران می‌پردازند.

مصاحبه با مهمانان و مسئولان بلندپایه کشورهای عضو جنبش غیرمتعهدها از جمله اقداماتی است که شبکه تلویزیونی الکوثر در طول برپایی اجلاس شانزدهم تهران به آن اهتمام ویژه دارد.

اخبار غیرمتعهدها در ۳۶ رادیوی برون‌مرزی

مردم سراسر دنیا اخبار و رویدادهای شانزدهمین اجلاس جنبش‌عدم‌تعهد را از ۳۶ رادیوی برون‌مرزی دریافت می‌کنند.

۳۶ رادیوی برون‌مرزی اطلاعات رویدادهای اجلاس تهران را در اروپا، آمریکا، آسیای مرکزی و قفقاز، شبه‌قاره هند و شرق آسیا و آفریقا و خاورمیانه به اطلاع مخاطبان خود می‌رسانند.

ویژه‌برنامه‌های رادیوهای برون‌مرزی در قالب برنامه‌هایی چون میزگرد سیاسی و گفت‌وگو با کارشناسان به ارائه چشم‌انداز تحولات و پیشرفت‌های جنبش و نقش و کارکرد آن از آغاز تاکنون می‌پردازند.

علاقه‌مندان می‌توانند اخبار، فایل‌های صوتی، ویدئویی و تصویری اجلاس را در سایت‌های هریک از ۳۶ رادیو مشاهده کنند. رادیوهای برون‌مرزی اطلاعات این نشست را در شبکه‌های اجتماعی نیز به اشتراک گذاشته‌اند.

بسته خبری هیسپان‌تی‌وی برای اجلاس غیرمتعهدها

شبکه تلویزیونی هیسپان‌تی‌وی اخبار و رویدادهای اجلاس شانزدهم تهران را به‌صورت زنده برای کشورهای اسپانیولی‌زبان گزارش می‌کند.

شبکه اسپانیایی‌زبان هیسپان‌تی‌وی در طول برپایی اجلاس هر روز به‌طور زنده در فواصل برنامه‌ها هر دو ساعت یک‌بار اخبار مربوط به اجلاس شانزدهم را در قالب یک بسته خبری تقدیم مخاطبان اسپانیایی‌زبان خود در اقصی نقاط جهان می‌کند.

شبکه العالم با ۸ تیم خبری در شانزدهمین اجلاس

شبکه خبری العالم با استقرار ۸ تیم خبری شانزدهمین اجلاس غیرمتعهدها در تهران را برای عرب‌زبانان دنیا پوشش خبری می‌دهد.

به گزارش روابط عمومی رسانه ملی، شبکه خبری العالم با ویژه‌برنامه‌های زنده «حوارالساعه»، «قمه‌تهران‌سی‌الصحافه» و نیز با ویژه‌برنامه تحلیلی «من‌باندوغ الی‌تهران» شانزدهمین اجلاس کشورهای عضو جنبش عدم‌تعهد را برای مردم عرب‌زبان دنیا اطلاع‌رسانی می‌کند.

گروه‌های خبری شبکه با استقرار در سالن‌های اجلاس، فرودگاه‌های بین‌المللی امام‌خمینی و مهرآباد و نیز هتل‌های محل اسکان مقامات و مسئولان اجلاس شانزدهم آخرین اخبار و اطلاعات را به اطلاع مخاطبان خود در اقصی نقاط دنیا می‌رسانند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.